Hvězda

Hvězda

Anotace: The Fray -- How To Save A Life pusťte si to k tomu.Je to taková ne moc povedená krátká povídka.Je v tom můj život.Můj ne moc povedený život.

Jako maličké mi maminka říkala,že tam dole,tam,kam odešla babička,že tam je opravdický svět plný kruté reality.Svět plný smutku,pláče,ale taky svět plný lásky a porozumění.Už jako malá jsem snila,že jednou,až příjde můj čas,poletím se podívat tam dolů za nimi.Co tam asi je?To neznámo mě tak lákalo.Co se se mnou stane?

Co dělá babička s děděčkem?A teď už i maminka odchází.Maminko,nenechávej mě tu samotnou!Napospas mému osudu!Prosím neodcházej,vždyť já ti toho tolik neřekla!Kdo se mě bude ptát,jak jsem se měla ve škole?Kdo bude za mnou stát?Kdo mi pomůže řešit mé problémy?Kdo?Maminko?Mám tě ráda..

Ale ty jsi musela,byl přeci tvůj čas,stejný jako je teď můj.Padám pomalu k zemi a sama musím opustit své děti.Musí jít životem sami,musí být stateční.O děti moje,tak nerada odcházím.Tak proč jen musím?

Padám k zemi a můj život uhasíná.Čím blíž jsem,tím víc moje srdce bije.Cítí,že umírá.Snaží se ještě na poslední chvíli zachránit co se dá.Nezvládlo to a mě naposledy probleskla hlavou vzpomínka na moje malé děti.Kdo se o ně postará?

Sedí mladý pár v parku a dívají se na oblohu."Podívej,padá hvězda."Chytne mládenec dívku za ruku."Honem si něco přej."A ta dívka si přála jeho lásku.
Autor TemsteaG, 10.09.2007
Přečteno 332x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tu písničku jsem měla ráda už před tím, když jsem si k tomu přečetla ještě tvou povídku, stala se nejoblíbenější :)

15.03.2008 18:33:00 | tlamička

A s tou písničkou špičkový

21.11.2007 10:45:00 | Luccissek

Moc pěkný

21.11.2007 10:38:00 | Luccissek

Mno nevím, jestli za to může ta písnička, ale je to moc pěkné;-) tak hluboke...a k zamysleni...teda aspon ja sem se zamyslela.

10.09.2007 22:54:00 | Tymi14

Nádhera- mrazí z toho.

10.09.2007 13:12:00 | Majdaleja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí