Myslet na to, že bude hůř!!

Myslet na to, že bude hůř!!

Anotace: V lásce prý vyhrává ten, kdo má rád míň...

___Až si časem kvůli Tobě bude nalévat do ranního kafe tekutou sůl místo smetany / a ze třech lžiček cukru bude náhle osm....číslo je individuální....a úměrnost přímá...čím víc hořký život, tím víc cukru /
___Až vytáhne z knihovny zaprášený román a k večeru ho otevře / povzdychne si a zase jednou si bude přát, aby byla hlavní hrdinkou /
___Až jednou dobrovolně sleze ze svého vyhřátého mráčku...na studenou zem a brýle s barevnými sklíčky daruje bezdomovkyni ( které jsou k ničemu, protože je slepá prostě– si nevšimla- )
___Až za pár týdnů nebo měsíců vypustí ze svých dlaní zlatou mušku a ještě jí zamává ( a místo ní si zavře do skleničky tu obyčejnou, která ji pro změnu začne připadat krásná )
___Až půjde po ulici a bude zoufale a závistivě pokukovat po dvojicích, co se drží za ruce ( a zcela nenápadně je při tom bude rozdělovat....jakoby jinde nebylo místo k průchodu )
___Až požádá kamarádku, aby jí koupila růži a poslala ji k nim domů s milým lístkem ( z nedostatku hezkých slůvek...a bude hrát překvapenou a dojatou )
___A až si ustele v obýváků ( kde si bude lámat záda a moc se nevyspí )

/ Bude zle ! /

....Ona se však k tobě dopraví na mráčku- krásně vyspalá z vodní postele, v jedné dlani zlatou mušku a ve vlasech růžové brýle...po růžích se jí nestýská-má jich od tebe spousty (sušených )....dívat se po lidech ji ani nenapadlo...má v hlavě jenom tebe a dárek, co svírá v druhé ruce.....

_____A ty ji k rohlíku / kterým si ji vždycky opíjel /...dáš zrovna dneska i čaj s m-(j)-e-d-e-m ( a ona si toho vůbec nevšimne..jen se na tebe krásně usměje, napije se a těší se na to, že ti dá jednu sladkou medovou pusu )

polkla-ticho-slza-a další...a

/ Až nyní JÍ bude opravdu zle!!! /

- zklamal jsi první – a to bolí!!!
Autor Barunka=o), 21.09.2007
Přečteno 436x
Tipy 8
Poslední tipující: Lizzzie, už ne pernikova princezna, prostějanek, Gracia
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Správně!:-) Díkuju Ti!!

24.09.2007 17:09:00 | Barunka=o)

nesouhlas s I.F., stejně jako existujou ruzny druhy a ruzny stupne bolesti, stejne tak je prozivame kazdej jinak ... a taky to kazdej jinak vyjadrujem ... Ze se nekdo neztotozni jeste neznamena, ze dotycnej proziva "menehodnotnou" bolest ...

24.09.2007 02:04:00 | bittersweet

To jsem ráda!:-)

22.09.2007 17:40:00 | Barunka=o)

Dobře,já to beru..:-) Díky

22.09.2007 17:27:00 | Barunka=o)

Me se to moc libilo...

22.09.2007 17:27:00 | už ne pernikova princezna

Barunko nedávno jsem napsala podobnou povídku, která pramenila z mého nitra a prožívané bolesti... Ale Tvoje vyznání mi drhne, zdá se mi, že ses pouze snažila a to v tomto případě nestačí... Promiň za upřímnost, ale opravdu to tak cítím, na druhou stranu máš velmi doré vyjadřovací schopnosti, jen jsem se s nimi nedokázala ztotožnit...

22.09.2007 17:25:00 | Irene Forsyte

:-( : (-:

22.09.2007 13:48:00 | Barunka=o)

Tak už to v lásce někdy chodí...

22.09.2007 13:39:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí