DÉMONI

DÉMONI

Anotace: Takhle nechci dopadnout...

Sedím tu na lavičce a myslím na něho. Na toho, který se stal mým životem i smrtí, na toho jehož tak neuvěřitelně miluji.
Sedím tu na lavičce ve světě démonů a čekám jestli mě i dnes přijde navštívit. Vždycky přišel, jenom dnes nejde a nejde. „Nenech mě už dál čekat. Ne zrovna dnes, kdy se vidíme naposledy.“ V tom jí někdo zezadu zakryl oči a políbil do krásných havraních vlasů. Leknutím vyskočila, ale on ji přivinul k sobě a v náručí jí uklidnil. „Jsme ráda, že jsi přišel.“ Zašeptala. „I já. Promiň za to zpoždění, zastavila mě Merci.“ „ Zase ona? Já myslela, že to mezi vámi skončilo?“ „ Ale samozřejmě, že to skončilo, jen si přišla vypůjčit knížku.“ „Knížku? Jakou knížku?“ „ Tu od tebe. Tu o démonech.“ Ta slova jí bodala do srdce víc než si myslel. On jí půjčil tu knížku, díky které sem může chodit za mnou a on jí jen tak někomu půjčí. „ Aha, no doufám, že se jí bude líbit.“ Omluvil se jí polibkem, ale ona najednou couvla. „Já nemůžu.“ řekla se slzami očích. „Proč ne? Protože jsi démon? Víš, že se chystám jít za tebou, lásko, už můžeme“ „ Ne Ericu, dnes se planety seřadí a tobě se navždy zamkne brána za mnou.“ „Ale vždyť jsi říkala…“ „ Ano, ale já to nedokážu.“ „ Jen když tě usmrtí opravdová láska, staneš se démonem. A ty jsi opravdová láska.“ „Ale nedokážu tě zabít…“ „Stačí mi prokousnout krční tepnu a budeme navždy spolu.“ „Víš, že jako démon nebudeš již nikdy štasný?“ „ Ale budu mít tebe…pojď uděláme to teď hned, není proč to odkládat, za pár minut budu navždy s tebou a nebo navždy bez tebe… pojď ke mně.“ A znovu ji začal líbat…ona sjela rty na jeho krk a najednou otevřela oči, za chvíli ho už nikdy neuvidí… Při té myšlence odstoupila a rozbrečela se. V tom si Eric vrazil dýku do srdce… „NÉÉÉÉÉÉééé…..“ „ Já neumím žít bez tebe a teď bud zemřu a nebo budu navždy s tebou…“ Jemně ho políbila na rty a chtěla ho kousnout ale nemohla. On naposledy otevřel oči a ona se sklonila k jeho krku ale věděla že to neudělá. „Miluji tě“ zašeptala, ale jeho poslední slova zněla „Nenávidím tě“ a odešel…..Navždy odešel.
Zmizel jí pod rukama a jí jen pomalu kanula slza směrem k srdci. „Miluji tě.“ On odešel do země mrtvých a ona zůstala navždy v zemi démonů. Oba se nekonečně milovali a oba se už nikdy milovat nepřestanou, ani jeden už nemůže zemřít a ani jeden nemůže za tím druhým..
„Nenávidím tě“ znělo jí v hlavě….
Autor Ezra, 25.09.2007
Přečteno 325x
Tipy 2
Poslední tipující: Frr, Semisek 48
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí