Takhle to začíná. A takhle končí.

Takhle to začíná. A takhle končí.

Anotace: Co mě napadlo to jsem psala. Omlouvám se za chyby ale nejsem zrovna talent na češtinu :-)

Nejradši by si něco dala vzpomínala na to jaké to bylo když zkusila marihuanu poprvé. Bylo to nepopsatelné. Ten strach, očekávání, nepopsatelná zvědavost a pak to udělala. Dala si svojí první marihuanu. Připadala si lehká, vše bylo jako ve snu co se stalo před chvilkou jako by se nestalo. Sama nevěděla co je realita a co sen. Všechno kolem bylo tak krásné. Vrátit se do reality proč?! A pak zase ten splín. Ne radši si vzala další a další pak už ji marihuana nestačila. Zkusila nové a nové každá byla jiná ale všechny měli jedno společného odpoutávali ji od reality. Zbavovali starostí. Cítila se volná, šťastná. A pak když účinky polevovali a ona se vracela zpět do reality, která jí teď připadala ještě krutější než kdy dříve. Nechtěla se tam vrátit a proto opět sahala po drogách jako po svém nejlepším příteli, rádci. Po nejlepší věci v jejím životě. Žila nyní už jen pro jedno pro další dávku pro další opojné chvíle. Ale i to něco stojí. A když dochází peníze musí se někde sehnat. Doma už to nejde. Uvědomila si že už vlastně nemá domov. Nemá se kam vrátit pokud s tím nechce skončit a to ona nechtěla. Nechtěla se vzdát té tzv. svobody která ji nyní tolik svazovala. Co teď? Krádeže v obchodech, kde se jen dalo něco vzít a zpeněžit to už vzala. Kdyby mohla zaprodala by i duši. Ale o tu už přišla dávno. Jediné co mohla nabídnout bylo. Její kdysi tak krásné a mladé tělo. Nyní jen pohublá ušmudlaná troska toulající se ulicí. Nechtěla, ale nakonec to udělala touha po dávce byla tak silná. A ona s tím nedokázala bojovat. Postavila se tedy tvrdé realitě a vydala se hledat někoho kdo by jí na její dávku dal. Našlo se pár zájemců jeden lepší než druhý. Obtloustlý bankéř i obyčejný chlap co dostal zřejmě výplatu a nechtělo se mu domů. Udělala to!! Šla s někým za peníze udělala to jednou, podruhé, potřetí a pak přestala počítat. Každá další dávka ji zbavovala zábran, výčitek, soudného rozumu. Už nebylo cesty zpátky ...
Autor julie20, 18.10.2007
Přečteno 394x
Tipy 4
Poslední tipující: David., L.L., smetaczek
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

no:) za prvý... čeština je jazyk celkem bohatej i v týhle oblasti, pro slovo marihuana existuje synonym víc než dost, proto je škoda používat pořád dokola jen tenhle jedinej výraz, a za druhý, přijde mi, že to shánění dávky a zacházení až tak daleko zrovna k trávě moc nepasuje. ale nevim, třeba s tim máš vážně takovou zkušenost, ale co se týče mě, týhle povídce bych neuvěřila...

21.10.2007 12:53:00 | bittersweet

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí