Chytrolín

Chytrolín

Anotace: Já tak nějak nevím, co k tomu říct...

...Letí pán vzducehm...Letí jako lístek za tramvají a vůbec mu to nevadí. Nebo to na sobě alespoň nedává znát. Znáte tu nehybnou masku chytrého a nevypočitatelného bankéře???
... Tak přesně takový pán letí za tramvají...
Aktovku svírá pevně ve vážné, vlažné dlani, na obličeji vážnou masku obchodníka a letí. Jaký to rozdíl od pohybu, co vykonává obyčejně. Ach. Jaký to smutný úděl. Ještě si nezvyknul na tu situaci a už zase se musí tvářit, že má vše pod kontrolou. Své nohy stejně jako české burzy. Až teprve v okamžiku, kdy se z jeho kožené aktovky vyvalila mračna lejser, ztrácí pán svůj klid a do obličeje se mu vplížil odstín jakéhosi zvířecího strachu...

...Výkřik toho nešťastného pána, probudil mě z polospánku...
Pro jistotu zkontroluju z tramvajového okénka, jestli je vše na svém místě... Z protějšího chodníku se na mě dívá pán s nehybnou maskou chytrého a nevypočitatelného bankéře...

...Celou cestu domů se potichu chichotám do rukávu...
Autor Hmla, 18.10.2007
Přečteno 275x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Sedí pán u malého píva.
Ve tváři má zděšení.
Není vlastně ani divu- padá na něj lešení.
autoři - Vodňanský a Skoumal - odesláno bez svolení autorů

21.10.2007 18:58:00 | jikosoft

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí