Střípky Vzpomínek

Střípky Vzpomínek

Anotace: Timto chci poukazat na to co se deje ve svete.Lide by tomu meli venovat vetsi pozornost. (Je to moje prvni povidka tak se nedite ze je tam hodne zmatenych veci a par pravopisnych chyb)

Sedí na studené zemi a vzpomíná.Nikomu nevěří.Anorexie jí zcela pohltila.Vzpomina na její život,bojí se toho co bude dál.

Školka.Malá holčička sedí na židli a ubrečeně sleduje její drobné "kamarádky",které se jí pošklebují.Maminka kní přiběhne a obejme ji.Odveze domů a šeptá,že vše bude dobré.Holčička nic nechápe,neví proč se jí děti pošklebují,nedochazí jí,proč na ní volají Kuličko.
Další záblesk.
První třída.Všichni si nachází kamarády,ale ona sedí stále opuštěná.Kde má teď svou maminku ?Rozbrečí se,malé škodolibé slečinky se jí začnou smát.Nikdo by nevěřil jak dokážou ty potvůrky tolik ublížit.Tatínek přichází,ale místo pěkných slov slyší jen "Nebreč!Nejsi už přece malá."
A další a další vzpomínky přicházejí dívce na mysl...
Sladkých patnáct...Dívka,schoulena v klubíčku bojící se zítřka.Už chápe proč se jí děti smály,už chápe přoc na ní volaly Kuličko.Teď má novej cíl.Zhubne!Jak prosté,že? Věří si,dodává odvahy.Kamarádka...Ana,v hlave se rozezní její hlas "Budeš krásná,šťastná,jen vzdát se jídla musíš!"...Jak lehké se to zdá.
Omezuje sladké...jídlo nesnáší.Její život se skládá z počítání kalorických hodnot toho,co za den "sežere".
Konečně!První úspěchy se dostavily.Našla si kamarádky.Denně ze všech stran slyšela,jak je krásná...Štíhlá ( Všichni jsou lháři! )
Vzpomínka na Michala...
První kluk.První políbení...Jak byla tehdy šťastná.Ale přece jen jí hlavou bloudily myšlenky na Anu,která jí vždy tak dobře radila. "Ještě kousek,ještě 5 kil!Bude tě mít víc rád,budeš šťastnejší!"...Bláhová holka...Naletěla.
Ana jí jediná chápala,Ana byla dokonalá.Povzbuzovala jí!Vedla ji tou spravnou cestou.Tak proč se na ní začínají dívat skrz prsty?...Ptá se Any,ale rozzuří ji."Si tlustá!Proto se od tebe všichni odtahli!"
Starý pán smutně kouká na svou dceru,vidí že něco není v pořádku.Dochází mu trpělivost.Dochází síly.Nedokáže jí už znovu vysvětlovat že je jídlo důležité.
Mladá slečna sedí se strachem v nemocnici...
Nasedá do auta...
"Tati,kam jedeme?"
"Neboj maličká,bude ti tam dobře.Uzdraví tě."
"Vždyť já nejsem nemocná tati!Nevěř jim to!Chci domů!"

Sedí na studené zemi a vzpomíná.Neměla chtít domů.Neměla tátu přesvědčit...Mohla mít ještě šanci.
Už věří...Kapačka vyživuje její tělo.
Nezvládla to...Prohrála
Prolhaná kamarádka.
Autor BloodAngel, 01.12.2007
Přečteno 384x
Tipy 7
Poslední tipující: carodejka, Aliwien, kecalka, už ne pernikova princezna, N.Ryba
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Dekuju... jj anorexie je nemoc moderni doby.Moje nejlepsi kamaradka ji mela v 10 letech... od ty doby se o tu nemoc hodne zajimam ... bohuzel to ma i svoje uroky..

11.12.2007 17:11:00 | BloodAngel

Krasne jsi povidku napsala ano anorexie je nemoc moderni doby... povedene..

10.12.2007 17:41:00 | carodejka

Je to hezky :) mozna trochu zmateny, ale jinak moc hezky napsany

09.12.2007 21:18:00 | Veverkaa

Dobře vystižené. Líbilo se mi to a přeji hodně nápadů do další práce. Pokud máš ráda povídky ze života, zavítej do mého autorského šuplíčku. Možná i Tebe potěší.

05.12.2007 19:11:00 | Aliwien

Anorexie je svinstvo...

01.12.2007 21:06:00 | Evil Queen

bylo to mysleno tim ze ma druhej hlas v hlave kterej ji napovida...neco jako jeji imaginarni kamaradka...anorexie se jinak oznacuje jako "Ana" .. ;)

01.12.2007 18:08:00 | BloodAngel

Proc ji rikala at jeste vic zhubne, kdyz to byla jeji kamaradka? Byla to zrejme prolhana svine...

01.12.2007 17:46:00 | N.Ryba

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí