Další oběti

Další oběti

Anotace: -/-/-/-

Jdeš po pláži a pozoruješ hvězdný závěs na nebi a posloucháš tiché , šumivé šplouchání moře....
Vidíš sama sebe v čistě průhledné vodě a pozoruješ vlnky , které si hrají a dovádějí ….
Jsi sama , bez okolního světa . Jen ty a moře , nekonečné moře ……Nikdy tě neruší nikdo nic nechce , jsi ve svém světě . ve světě lidského porozumění a přátelství . A jak tam tak koukáš na ty laškující vlny …..vkročíš do vody a jdeš pomalu do hloubky a užíváš si těch živých obrázků co vidíš na dnu . jdeš ,jdeš, jdeš …..pomalu už nedosáhneš ale to tě nezastaví …..jsi tak okouzlená krásou podvodní hladiny že nemyslíš na nic jiného …….a v tom tě někdo chytne za ruku a tahá tě ven aby tě zachránil , protože ty si samou krásou přestala plavat a padala do hlubin podmořského světa . Najednou ležíš na pláži a koukáš na toho nejhezčího kluka co si viděla jak tě pozoruje a mluví na tebe . Skloní se k tobě a jemně políbí s výmluvou že ti dával dýchání z úst do úst aby ses probrala . Ty se probereš a jdete spolu po písečné pláži a povídáte si o všem možném ….a máte pocit že se znáte celou věčnost . Dojdete až na vrcholek odkud je vidět vodní pavučina a posadíte se .Koukáte si vzájemně do očí a přemýšlíte co si ten druhý myslí . Když v tom ti on položí něco do ruky . Je to starý řetízek po tvé prababičce který si strašně dlouho hledala . Máš strašnou radost že ho máš . Za to Samuela , jak se ti později přestavil políbíš . Je Ti divné kde ho našel . On ti však řekl pouze „ vím něco co ty nevíš „ …..vrtá ti to hlavou , protože tyto slova ti nedávají smysl . Když se ho ptáš na další věci on neodpovídá a to tě trochu uráží ….protože nejsi zvyklá na takové zacházení . Sedíte tam vedle sebe a mlčíte …..kam se poděla ta holka která si myslela že ho miluje ? Kde je ten báječný kluk s měkkými rty a hlubokými oči , které zasáhnou každého . Když se po několika hodinách zeptáš kdo opravdu je , proč ti os obě nic neřekne …..vstane , zahledí se na tebe tajemnýma očima, políbí tě a s klidným hlasem odpoví : „ protože jsem anděl a andělé nesmí mluvit o svém minulém život „ roztáhne obrovská křídla a vzlétne a ty pomalu usínáš . Ráno Tě najdou na pobřeží kam tě odnesla velká vlna ……..v ruce svíráš řetízek který si dostala …….Na pomoc je už pozdě ….namočila sis křídla ……Jsi andělem …... andělem který si jde pro další oběť jako to udělal Samuel .
Autor *..::AduSHka::..*, 04.12.2007
Přečteno 376x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásné! Zvláštní, zajímavé, poutavé...

06.12.2007 12:08:00 | Certain Expiry

Děkuju

04.12.2007 14:27:00 | *..::AduSHka::..*

Krásná povídka...

04.12.2007 14:17:00 | haniška..

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí