Zkurvenej konec

Zkurvenej konec

Anotace: Napsal sem to ve škole když sem se nudil. A za ten název se omlouvá ale nic jinýho mě nenapadlo. Čtětě a kritizujte.

Jeho oči planuly hněvem. Odráželo se v nic něco temného.Už dávno ztratil smysl pro to, aby žil. Nechtěl to dál snášet. Neměl sílu to snášet. Byl rozhodlí. Pohár přetekl.
Pink Floyd z rádia svým ,,High hopes'' vytvářeli dokonalou atmosféru. Mlčky seděl a civěl do zdi. Nemyslel na nic jiného než na ni. Vybavoval si, každý její úsměv. Každý pohyb. Miloval ji.
Slzy mu tekli po tváři. Nebránil se jim. Celou dobu se snažil někomu dokazovat jakej je chlap. Teď to nemělo cenu. Zůstal tu sám. Jako vždycky.
Ruka se mu klepala, ani pořádně neudržel propisku. Slzy padali na papír. Poslední podpis. Zkontroloval co napsal. Zdálo se mu to dobré. Nikoho neobviňoval jen se vypovídal ze svého trápení. Do teď ho nikdo neposlouchal, třeba až bude po všem tak ho pochopí.
Nastala poslední nejtěžší fáze. Balíček žiletek mu vypadl z ruky. Tak moc se klepal. Někde ve skrytu duše doufal, že to nebude muset udělat. Asi se i bál. Ale couvnout nechtěl. Vzpomněl si na všechno čim musel projít. Znovu už to neprožije.
Mocným lokem vodky si dodal kuráž. Dokouřil cigaretu. Cítil se být připraven. Rozbalil balíček a vyňal žiletku. Držel jí v ruce a prohlížel. Dlouze si jí prohlížel. Zavřel oči. Zhluboka se nadechl a řízl. Chirurgicky přesným řezem otevřel žílu na pravé ruce. Z rány se žačala řinout krev. Hodně krve. Motala se mu hlava, klížili oči a pomalu ztrácel vědomí. Bolelo to. Cítil se slabý. Ztratil už mnoho krve. Konec se blížil. Lehl si na podlahu. Nebránil se. Nesnažil se bojovat. Klesla mu víčka. Naposledy je otevřel a zalapal po dechu. Ve zbytcích sil, ve zbytcích života ji poslal vzdušný polibek. Tak moc ji miloval a tolik pro ni vykonal. Byl kvůli ni ochoten i zemřít.
Autor Otis, 12.12.2007
Přečteno 546x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hustě....dost dobře napsaný

17.12.2007 13:28:00 | Alex Foster

nic moc. je to všude. všechno stejný prostě klasika

16.12.2007 19:09:00 | Evil Queen

Pěkné,ale ohrané téma..

16.12.2007 17:42:00 | Petík 2

ty jo...někdy je to tak smutny/jako třebe tedďkom/že až brečím....moc hezký

12.12.2007 19:42:00 | Yukki

Ahoj za ten název se fakt moc omlouvám ale esli vás napadá něco jinýho tak pište. Dík

12.12.2007 18:24:00 | Otis

celkem hezky napsano..az na ten nazev, no:o)

12.12.2007 15:04:00 | něžnost-sama

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí