Chybíš nám, Litere!

Chybíš nám, Litere!

Anotace: Takže Liter už je v pohodě (začeš DÍKY!), tudíž už zase všude klidně tipujte. Text tu ale pro jistotu nechám (kdyby zase nedej bože někdy...).

Desítky lidí pláčí...
V slzách Liter smáčí...
O pomoc volají...
Odpověď čekají...
......Kdypak se jí dočkají?

Proč? Proč tomu tak je? To bohužel nikdo nevíme. Ale alespoň se toto utrpení můžeme pokusit zmírnit. Jak? To vám chci napovědět.

Která díla otevřete?

Je nadmíru smutné, že právě ta, která se ostatním líbila méně. A to natolik, že jim nedali svůj tip. Už je to totiž jisté. Právě naše zalíbení v daném díle brání vidět ho ostatním. Pokud má však dílo tipy na nule, není v otevření ani komentování problém. Takže všem: NETIPUJTE, AŤ NENIČÍTE DRUHÝM DÍLA!

Jak si přečíst více od stejného autora?

Jelikož samostatný profil otevřít nelze, zdá se toto téměř nemožné (nejsou-li dvě díla stejné osoby nad sebou). Ale je to možné. Sice to zabere více času, ale dostanete se do výpisu děl určité osoby. A teď návod.
Do políčka pro adresu musíte vložit toto:
http://liter.cz/Autori/(číslo autora místo celé závorky)-dila.aspx
Číslo autora získáte dvěma způsoby:
1) Najedete na danou osobu myší a úplně dole na internetovém okně (hned nad lištou) se vám ukáže adresa. Číslo autora je celé to číslo, které v ní uvidíte.
2) Kliknete na autora a objeví se:
"CHYBA !!
Interní chyba serveru !!
Code: 500
Url: http://liter.cz/Autori_Info.aspx?autor=36386
Referer: http://liter.cz/Add.aspx?sekce=Dila"
Číslo autora je číslo, které se píše v řásku "URL:" úplně na konci.

Nemáte svá díla uložena v počítači?

Nevadí. I pokud je někdo otipoval, vždy se k nim dostanete přes své přihlášení a EDIT v něm.

Zjistím-li ještě něco, připíšu. Doufám, že toto alespoň minimálně pomohlo.
Autor E., 19.12.2007
Přečteno 395x
Tipy 5
Poslední tipující: Cassandra, Bíša, Elesari Zareth Dënean
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Samé lepší nápady!:-D To by mě v životě nenapadlo, perfekt!:-)))

25.12.2007 14:48:00 | Grafomanická MIA

Vítej zpět x)

20.12.2007 10:11:00 | Eylonwai

Už je to dobré...

19.12.2007 23:14:00 | Bíša

Už tipovat můžete.

19.12.2007 21:52:00 | E.

Velké Díky za rady... ;-)

19.12.2007 21:44:00 | Albertinka

sorry, ale musela jsem ti to otipovat

19.12.2007 21:23:00 | Elesari Zareth Dënean

To se těšíme všichni! (tedy krom dotyčného)

19.12.2007 19:25:00 | E.

Výborný nápad! :) .. dík za něj... taky už mě opravdu dokáže naštvat když mi někdo otipuje povídku, kterou už sem dvakrát musela kopírovat... :/... a navíc když se ani nedá zjistit kdo to byl..
No snad se Liter vzchopí. Chyběl by nám...

19.12.2007 19:18:00 | Eylonwai

Teda až zítra, už jsem přečerpala limit děl na den.

19.12.2007 19:13:00 | E.

Jejda, děkuju. Takovou chválu jsem ani nečekala. Tak já to hodím i jinam.

19.12.2007 19:12:00 | E.

Myslím,že se patří srdečně poděkovat autorovi za tento jeho návod,jak se dostat k vlastním pracem na literu.Je obdivuhodné,jací jsou mezi námi odborníci v tomto oboru, kteří dokážou vymyslet fígl na tuto poruchu,která tak ochromila funkci literu na webu!Tak tedy ještě jednou srdečný dík za ZLATOU RADU a vlastně jedinečný dárek pro nás pro všechny!Hezké Vánoce přeji autorovi "E."! Asi by byl skvělý admin alespoň pro dobu,kdy onen záhadný, skutečný ADMIN pobývá v mimo ČR.
PS.:...napadlo mne,že by možná stálo za úvahu tento návod publikovat i na ostatních oddílech menu,aby se k tomuto skvělému vánočnímu dárku dostali i ostatní uživatelé...

19.12.2007 18:58:00 | Těšínský

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí