Lhát se nevyplácí

Lhát se nevyplácí

Anotace: Příběh, který se může stát každýmu z nás..hodnoťte prosím prosím, budu ráda za jakýkoliv názor

"Tak" řekla si v duchu Iveta. "Zklamal mě krypl jeden! Co jsem se kvůli němu nabrečela, natrápila a on na mě kašle!!!! POMSTÍM SE MU!!!!!!!!!!!!!!" v duchu mi tyhle slova jednou v mozku už nějaký ten pátek. A já udělám blbost, které potom budu kapitálně litovat.

Ahoj, jmenuju se Katka a jsem Iwetina kámoška, prosím tě wyřeš to s tou moji Iwčou nějak ona se kwůli tobě hrozně moc trápí.

Tak tímhle vzkazem začala moje zkáza. Tohle jsem napsala Pavlovi, klukovi, kterej se mi líbil, ale já jemu ne. Udělal ze mě totálního debila, tím že mi psal, kterak mě miluje a kdesi cosi, jako správná naivní husička jsem mu uvěřila a tak jsme si začali psát. Jenže všechno má svůj konec a tak se mi jednoho dne neozval. A já čekala a čekala a pak si našel přítelkyni Romanu!!! Musela jsem se pomstít (spíše sem se pomstila sobě samé)!

Po tomhle vzkazu jsem si s Pavlem psala. Časem jsme si vyměnili icq (samozřejmě jsem si vytvořila jiné) a tam si psali. Pak jsem dokonce vyhrabala fotku nějaké neznámé holky a poslala mu jí. Jak jsem chtěla zamiloval se do mě(jí). KONEČNĚ!!!!! MÁM HO V HRSTI!!!! Vířilo mi hlavou. Vyměnili jsme si telefony a začali si psát a volat. Propadala jsem se do toho pocitu zamilovanosti stále víc a víc. Prostě jsem se do něho zamilovala. Volal mi, ujišťoval mě jak mě miluje. Psal mi krásný vyznání lásky, plánovali jsme spolu plno akcí, život všechno. Až jednou, jsem našla odvahu (už v tom ale nebyla pomsta!!!!!!!!!!) a ke všemu jsem se přiznala. Bral to v pohodě do tý doby než jsem mu napsala kdo ve skutečnosti jsem. To zuřil a já sem mu nedivím. Věděla jsem, že logicky všechno skončí a já nebudu mít svoji lásku, omyl! On si dále chtěl psát. Volal mi, psal mi všechno bylo jako předtím!! Pak se ale neozýval...prý si potřebuje všechno promyslet..je mi jasný, že už se neozve..ale..stále doufám že někdy na display najdu SMS-ku a v ní bude.. "Chci jít na kafe..a s tebou.." tohle by byl nejkrásnější vánoční dárek, bohužel se asi nesplní..nikdy..
Autor Angel01, 25.12.2007
Přečteno 280x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tohle se ti stalo? je to fakt super.... blbinka, ale me povzbudila :o)

29.12.2007 23:29:00 | Slečna s pokřiveným charakterem

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí