Obklady v lázních a sex

Obklady v lázních a sex

Anotace: Erotické křísení po příliš horkých obkladech.

OBKLADY
Kruci, to je ale horko,pomyslel si statný pětačtyřicátník.Drobné kapičky potu se mu začaly objevovat na čele a na rtu pod nosem Je samozřejmé,že zde bude teplo,ale takové dusno.Asi není ve formě.Sice párkrát v páře v sauně vydržel víc než druzí,
vytahoval se tím.Tomu snad říkají vražedná výheň,nebo tak nějak.Kapky potu se spojily ve větší a ty zase v horké čůrky,jeho vlastní slané vody.Ani husté,tmavé obočí nezabránilo jejich vniknutí do očí.Cítil mokro na prsou v porostu.Krční tepna mu začal vyťukávat rytmus své usilovné práce v hlavě.Klup,klup... Mokrá,lepkavá místa si na svém těle uvědomoval ve stále větším rozsahu.Snad to patří k léčebné proceduře?Nebo ne?Bezmocně zavřel oči.Ne,to nemůže vydržet!V hlavě mu začalo hučet a před očima se mu dělaly mžitky.Ruce,porostlé černými chloupky klesly bezvládně podél lůžka. Již necítil přilepené tmavé vlasy na čele.Víčka zalitá potem pomalu,milosrdně zakryla jeho velké černé oči.Nastalo ticho. Nesmírné,vnitřní ticho,klid.
„Ježíši!“Vykřikla,přidušeným zoufalým hlasem,mladá tmavovlasá žena v bílém sepraném plášti,když spatřila bezvládné tělo jejího pacienta.Ruka snažící v tu chvíli si zapnout knoflík bílého pláště na klenutých prsou hrábla v beznaději do hustých,lesklých,vlnitých kaštanových vlasů.V okamžiku bezradnosti se automaticky otočila pohledem na starší kolegyně pracující na opačném konci chodby,odkud se ozývalo zručení vody a občasné plesknutí masírující ruky.Bezradnost a beznaděj se vytratily z jejího obličeje.Nastoupil výraz úporného soustředění.Ne rozhodně nyní nesmí dát najevo bezradnost a zoufalství.To by se jim hodilo.Nejdříve by ji v tom chvilku nechaly a pak by z ní udělaly nemehlo,nesamostatnou pracovnici.Co jí to dalo za námahu a práci než získala tenhle džob, než ji přidělili sem na slatinné zábaly.Co u toho musela vyslechnou poznámek a záludných otázek se sexuálním významem jako“to musela někomu podržet,nebo to víte ty kozy“Záviděly jí,že je mladá, pěkná a že to s pacienty umí. Krucinál,zrovna když je tady sama první den,první den,tak se jí musí stát zrovna tohle! Možná,že ho měla upozornit, kdyby ho to moc pálilo aby si odvětral,nebo na ní zavolal,zazvonil!? Byl to přece chlap v plné síle ,docela pěkný. Nechtěla aby si myslel bůhví co,že na něj bere,že mu věnuje mimořádnou péči ..Mohla vědět,že je tu prvně, již podle karty.Ne! Na tyhle myšlenky není nyní čas.Něco musí udělat.Na nedopnutý plášť ani nevzdychla.Vteřiny pádily.
Nervózně,rychle odstranila pokrývku z klenuté hrudi,shrnula promočené prostěradlo,shodila pálící vak s bahnem.Rozechvělá strachem přiložila ucho na jeho zarostlou levou prsní bradavku.Nevnímala ochlupení,dvorce.Všechny její smysly se soustředily do naslouchání.Trvalo to snad věčnost než její zoufale přitisknuté ucho zaslechlo slabou ozvěnu bijícího srdce.Ten slabý šelest byl pro ní rajskou hudbou.Najednou se jí zdálo, že slábne!Že bije čím dále tím pomaleji!Jen to ne!Začala usilovně pracovat.Strach malinko svazoval její konání.Studený pot se usadil pod rozevřeným pláštěm mezi pevnými prsy.Plášť ji překážel.Napůl rozepnutý ji bránil v rychlých pohybech a ještě k tomu ji v něm bylo nesnesitelné horko.Pozorně se zadívala na jeho ústa a chřípí.Nic ani známka dechu!Rty se jí zdály namodralé.Ještě tohle.Strhla ze sebe horečně plášť.Nyní ji vadilo i její úsporné spodní prádlo,které víc odhalovalo než zahalovalo.Nejraději by ho shodila taky.Ostatně neměla se za co stydět.To těm-kolegyním-patrně nejvíce překáželo.Rychle obkročila ležící horké tělo z části ještě zakryté tenkým prostěradlem.Obkročmo, v pravidelném rytmu se nakláněla aby starým klasickým způsobem-rty na rty-obnovila dech v jeho plících.Čas nevnímala.Pot ji přilepil tenké hedvábné kalhotky, beze zbytku, na intimní místa.Nic si z toho neuvědomovala.Nezpozorovala,že lehká vykrojená podprsenka zprůsvitněla a její bradavky s dvorci na ní vykreslily kruhový ornament.Stále úžeji se nakláněla a tiskla svá prsa na jeho hruď.Plné polštářky jejich rtů,tak dráždivé pro muže,dokonale přilnuly při předávání kyslíku.Necítil,že únava a snaha o dokonalé přitlačení a uvolňování hrudníku pro rytmické pohyby dýchání ji přinutilo aby se posunula v rozkroku svým pohlavím na jeho podbříšek.Nevnímala,že mužovi ruce se semkly ze zátylku,kam je položila,a vklínili se na vnitřní část jejich rozevřených stehen .
Vědomí se muži pomalu vracel.Cítil,že se na něm pohybuje něco měkkého,poddajného,teplého,horoucně vlhkého. .Víčka se lehce nadzvedla a nechala úzkou štěrbinou proniknout světlý obraz okolí.Srdce mu začalo pracovat silněji.Jak by ne.Dvojice nádherných plných,pevných prsů v podprsence,která sotva zakrývala ostře se rýsující vrcholky, se zvedala,aby se mu ukázala v celém své visící plnosti a pak se posléze na něj přitiskla.Začal pozvolna vychutnávat měkkost a kyprost jejich rtů.Úzká štěrbina očí si ověřovala to co signalizovala jeho stehna objímaná širokou náručí jejich rozevřených bělostných plných stehen jejichž spojnicí objevil,stoupající a klesající rozkrok rozkošných kalhotek,lemovaný hustým,tmavým houštím zakudrnatělých tmavých chloupků.Neodolal.Jako nedopatřením se jedna jeho ruku ocitla v okraji houští a vychutnávala nárazy vyčnívajících zarostlých velkých pysků.Druhá ( v bezvládí) spočinula na jeho prsou kam pravidelně dopadávaly a tiskly se její homole. Pásl se s rozkoší pohledem na černé houští rozevřeného pohlaví prorážející průsvitné kalhotky.Nyní i ona začala vnímat slabou rozkoš,když se pravidelně tiskla na pevné statné tělo pod ní. Považovala tu část o kterou se nejdříve,nevědomky a pak už úmyslně,začal třít její vyburcovaný poštěváček ,za shrnuté prostěradlo a část hřbetu –jeho- pravé ruky.Bylo to velmi příjemné.Dosedávala na-to- nyní již pevně a prodlužovala tření s vydechnutím při němž začaly i její rty reagovat na pružnost jeho rtů.Nevěnovala pozornost ani tomu,že z podprsenky vyklouzla nejprve jedna bradavka se vztyčenou hlavičkou a potom celý prs právě na té straně kde byla jeho ruka.
Pravidelná ,stoupající rozkoš se zmocňovala jejího těla,Strach o muže a o místo zvolna ustupoval.Osvobozující výdech a vdechnutí hrudního koše pod ní ji sice přivolalo radost,že se jí –ho-podařilo zachránit,ale současně s tím se vloudila malá lítost,že bude připravena o neobvyklou rozkoš,kterou začínala čím dále tím intensivněji pociťovat.Náhle získávala k tělu pod sebou hřejivou náklonnost.Již to nebyl pro ní ten neznámý. Upamatovala si jeho hlas i postavu s ohanbím,které sice nevystavoval na obdiv,ale také se za něj nestyděl .Naposled,se setrvačnosti,klesla nyní již ne na tělo ale na muže pod ní. Překvapena ucítila,že její nahý prs byl uchopen jeho dlaní a růžová,vztyčená bradavka vklíněna mezi prsty jeho ruky .S hrůznou rozkoší ucítila,že to co dosud pokládala za srolované prostěradlo se náhle pohnulo.Mužovy prsty vklouzly pod okraj volných kalhotek a pomalu,jemně pronikly porostem pahorku do úžlabiny,vlhké,horké a chtivé.Jasně,krásně a zřetelně cítila mužův tuhnoucí úd pod stiskem svého podbřišku.Vůbec ji už nepřekvapil vítající jazyk vsunutý do jejich úst.Byl to vařící olej přilévající žár do jejich útrob.Celé tělo ji začalo nepředstavitelně svědit a volat po ukojení.Ňadra se nalila a bradavky přímo vyžadovaly doteku.Nepatrným pohybem ramen osvobodila dosud zpola uvězněný prs.Pružně odpéroval.Ukázal pevnost a tuhost.Krásu svých ňader si matně uvědomovala nejvíce na plovárně.To v bikinách umožňovala pohledům chlapů aby je ocenily.Byly to pohledy plné úžasu a obdivu s některými pohledy žen vysílající jed a závist.Na rozdíl od některých,které na ně pohlížely s obdivem.Potvrdily jen,že se nemá za co stydět.
I on se zalíbením se zahleděl na tu krásu ženství.Tohle nečekal.Mohl před tím krátce nahlédnout do polootevřeného pláště na jejich uvěznění v podprsence.Zahlédl jejich kontrast slonové běloby s opáleným bronzem pokožky.Odhadoval jejich plnost,ale tohle...S posvátným obdivem,s nímž snad dříve přistupovali naši předkové k nadpřirozeným jevů a pokladům přírody,s nábožnou úctou labužníka vychutnávaly lehounce bříšky jeho prstů sametovou hebkost pokožky s nepatrným tlakem laskající pevnost ušlechtilého tvaru.
Horký výstřel žádosti a chlípnosti ji přeběhl z prstů jeho dlaně a z hnětené bradavky celým tělem až do klína.Prohnula se křečovitě,rozkošnicky do oblouku.Neovládla se!Všechny zábrany padly!Zbyla jen holá žádost těla!Žádost,která se neohlíží na nic,při níž je vše dovoleno,vše co ji vybičuje a ukájí.
Tvrdě,horečnatě stiskla jeho dlaň visící nálevku.Drně přejela povrch a prohmátla jako elektrický náboj i druhý nahý ,chvějící se prs.Druhá dlaň neopustila obsazenou úžlabinu.Nyní již dravě,majetnicky,bez zábran vklouzly prsty pod gumu kalhotek aby se zmocnila obou polokoulí a prohmátla jejich hladkou, bělostnou pokožku.Nedočkavě,horečně mu pomáhala stáhnout kalhotky se svých boků a hýždí.Chtěla přímo na svém nahém těle cítit rostoucí,pulsující tvrdý úd,který před tím vychutnával její podbřišek a jehož tonus oceňoval její Venušin pahorek..Jako samozřejmost,přijala ruku opět v rozkroku a mírným rozevřením stehen umožnila ,aby oba jeho prsty dělaly průzkum a upravily cestu pro očekávaný majestát pohlavára. Nechtěně,instinktivně se pokusila uniknout drsným prstům,když začaly vnikat do hladké,vlhké pochvy.Rozkoš ji zradila a sama na ně přirazila tělo vyžadující ono drsné dráždění.
Áách,ještě!“ Tlumeně vydechlo z jejich úst.Jako ulita se obepnula vlhká,horká štěrbina kolem prstových vetřelců. Dosedávala na ně čím dále tím tvrději.Palec začal sám,jako živočich,kroužit po chmýří velkých pysků až narazil na tvrdnoucí výčnělek poštěváčku.Prudké syknutí mu potvrdilo,že sáhl do hnízda rozkoše dávající podnět k vyššímu stadiu rozkoše. To již nebyla vášeň pohlaví,ale zběsilost.Nevěděla co dělá.Cítila jen strašlivý žár rozněcovaný rukou,který s každým nárazem ji působila ukrutnou rozkoš.Prudce se nabodávala na prsty stále tvrději a rychleji ve strhujícím tempu.Její prs,nyní již hnětený,po celém povrchu vyžadoval větší brutalitu stisku.Sama si mačkala vztyčenou bradavku druhého.Pot se řinul z obou.Náhle byla chycena za tuhé visící prsy a zatlačena naznak.Široce rozevřená stehna se vypnula a lýtka vyšvihla podél jeho nahých boků.Paty se zatřepaly ve výšce,plná stehna odhalila krásu a hebkost vnitřní části vroubící porostlý háj lesknoucího se vlnícího ženství, vzdouvajícího se a nabízejícího vítající,otevřený vstup.
Neodolal.Dlaň znova polaskala sametový porost,prsty prohrábly údolí aby se přesvědčily o síle tryskajícího pramene. Rozevřel elastické kraje k nasazení svého toporu.Nezpozoroval, že zatajila dech..Křečovitě předsunutá brada a pootevřená ústa prozrazovala s vypjatou hrudí a s trčícími prsy neuznávající zákon tíže,že jen s velkým úsilím potlačuje vrcholný hlasitý projev slasti vychutnávající každým nervem,vnik samcova údu. Naštěstí v poslední chvilce zpozoroval její sílící prožitek,tak ještě včas mohl nasadit roubík rtů,aby navenek proniklo jen slabé zaúpění a mohutným přírazem zkrátil vstupní výkřik.
To co následovalo pak,bylo jak rozpoutání živlů páření.Tvrdě bral jeden od druhého rozkoš pohlaví.Neúprosně vnikal do její hloubky,aby se jejich porost pohlaví proplétal a třel,drtil a hladil,valchoval a osvobozoval.Klitoris byl přímo trýzněn,(jak slastně)silným ochlupením pokrývající celý mužův podbřišek. Skučela slastí,když ruka přejížděla nemilosrdně obě věže hrudi a stále ověřovala tvrdost jejich hromosvodů.Přidušená slova lascivní,sprostá,chlípná vydražďovala erotickou fantazii obou. Frekvence nárazů se v šíleném rytmu zvyšovala .Mohutná osvobozující křeč orgasmu přicházela jako poslední óda osvobození slasti těla.Drápovitý stisk na jeho rameni povolil.
Dopřála si vteřinku uvolnění.Bylo to odreagování strachu? Nebo cena za vzkříšení!?Láskyplný pohled obou nádherně ukojených lidí překlenul společenské zvyky a pravidla vžité morálky.Nikdo je nepředstavoval,nevěděli o sobě skoro nic, neznali svůj původ,nepřipíjeli si na tykání,neznali svá něžná jména ani přízviska a přece byli k sobě bližší než s mnoha jinými.Dali si to krásné na co nezapomenou celý život.Krásu a rozkoš v takové míře,že vděčnost a nová touha jimi překypovala.
První se vzpamatovala ona – něžně pohladila jeho tělo s pohlavím,které jí dalo tolik radostného,silného prožitku,usmála se na něho,s vděčnou dohasínající rozkoší políbila jeho rty a vlhký konec pohlaví.Přikryla ho prostěradlem a zabalila do deky. !Odpočiň si“řekla tichým melodický hlasem.Nevadilo ji,že pod rozevřeným bílým,sepraným pláštěm je vidět její nahé tělo.Bylo ji milé,když vymanil ruku se zajetí přikrývky aby ještě naposled pohladil volně visící ňadra působící tolik požitku,polaskal boky a jemně přejel mírně rozevřené,lesklé porosty studánky.Lehce u stiskla hladící ruku.“Přijdeš ještě?“
S rozzářenýma očima,plnýma její krásy přisvědčil:
„Nedokázal bych nepřijít.“
Karlovy Vary - 1981

Obklady- str.28-34
Autor Rebelek, 31.12.2007
Přečteno 2188x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí