Hřejivé tóny místo života

Hřejivé tóny místo života

Anotace: Takový bleskový nápad , tak jsem psala ....

Hrála , hrála , hrála . To jediné ji drželo od těch všech zlých věcí co prožívala . Hrála o lásce a porozumění . Znělo to jako motýlí bál. Její hubené prsty ,který jí zdobil prsten po babičce , „létaly“ po klávesách a vydávali nejasnější tóny ,které jste kdy slyšeli . Při hraní si připadala tak svobodná a volná . Snila o tom že bude hrát pro lidi , kteří mají stejné trápení jako ona . Proto stále cvičila . Hrála do vyčerpání , ale i přesto jí to dodávalo ohromnou sílu . Když seděla u klavíru a poslouchala ty hřejivé tóny , byla v jiné světě . V tom jakém si sama představovala . Ve světě bez hádek , krutosti a násilí. Byla v oceánu štěstí . Někdy se ani nechtěla znovu probrat do reálného života . Tolik jí to uklidňovalo.Ve hraní neměla soupeře , byla to ta silná holka z osmého patra . Neměla moc přátel ale za to hudba , ta ji milovala , ona totiž věděla jak s ní zacházet a jak si ji hlídat ,aby u ní zůstala napořád.
-/-/-/-
„pojď na tu večeři , krucinál „
-/-/-/-
Vstala , zavřela klavír o šla si sednout ke stolu . Seděla na svém místě a v hlavě si přehrávala hřejivé tóny spokojenosti . Už nevnímala rány od rozbitých talířů a nekonečných hádek . Vytvořila si vlastní svět , který se schovával pod skořápkou vzpomínek . Naučila si žít
Autor *..::AduSHka::..*, 31.12.2007
Přečteno 274x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to nádherné. Ale jak se člověk může naučit žít, když si vytvořil svůj vlastní svět. Člověk by se spíše měl naučit příjmout realitu a vyřešit všechny problémy, které ho mohou potkat. Neboť útěk do sna nic nevyřeší.

01.01.2008 21:29:00 | Platón

taky bych se to chtěla naučit...=)

31.12.2007 22:12:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí