Jepice

Jepice

Anotace: ...o čem je život...?

Kokain a Heroin. Hašiš. Tráva. Drogy. Všude drogy. A alkohol.
Sex.
Smrt.
Tanec.
Procházel pokojem. Děvky se mu lepily na jeho polonahé tělo. Všechny měli škrabošky. A tančili. Všichni tančili. On měl škrabošku na tyčce.
Pár se divoce miluje pod schody. Dívka hlasitě sténá. Úsměv se mu rozléval po tváři. Tančit. Nebo šukat.
To, co chtěl, bylo nevyobrazitelné. Chtěl to prožívat všechno všemi dotyčnými. Hard-style hraje, lidi tancují, děvy se na něj lepí, i na jiné muže.
Druhá lejna, třetí...Všem je všechno jedno. Ráno totiž zemřou. Jak by jste chtěli poslední den strávit vy...?
Sado-maso, Fetish party. Všichni se divoce vrtí do rytmu. Děvky vrní.
tančit. Nebo šukat.
Lidi jsou jako jepice. Toto ho napadlo vždy až v tomhle stavu. Byl by z něj dobrý filozof. S dobrou dávkou fetu. Fetovat, zapíjet to vodkou a silnými lihovinami. Nějaká sečna na sebe lije láhev červeného vína. Její otrokyně se k ní vzrušeně sbíhají a olizují jí...je celá nahá.
Tahle párty se provedla. Více než jakákoliv jiná.
"Dej mi!"
"Udělej mě!" Teď slyšel častěji než kdy jindy. A to mu dělalo dobře. Už jenom pomyšlení že je má všechny.

Škrabošky na obličeji drží jako přibyté. Jakoby měli skrýt všechen děs a všechnu pravdu pod ní. Hříšné oči koukají zpod každé z ní.
A vyzývají.
A chtějí.
A potřebují.
Tančit. Nebo šukat.
Ráno všichni zemřou.
Jak by jste strávili váš poslední den vy..? O čem je život? Už jste na to přišli?

nelíbyla se vám tahe povídka? O tom to je. Je provokativní, nikoliv však nemravná. Děkuji za každý koment-jak kladný, tak záporný(alespoň se dozvím váš názor na tohle všechno)
Autor Azachiel de Grim, 09.01.2008
Přečteno 694x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Nádhera. jediné a pravé slovo tohle vystihující... Tohle by bylopravdu dobrej poslední den. Vím, kdes našel předlohu... Líbí se mi to moc... Asi zatim nejvíc z tvé tvorby... Jen tak dál, bratře.

06.08.2008 23:29:00 | Lady C.

děsivá představa..XD nicméně skvěle popsaná=)

26.03.2008 06:53:00 | Daerfëa

Těžko říct jak přesně si to asi myslel, do hlavy ti nikdo nevidí. Ale mě se to zdá jako povídka dokonale ukazující na lidskou špínu. A nemyslím to tak, jak to vypadá. Vážně ne.
Co říct, tohle by bylo téma aspoň na dva dny, takže zbývá jen, že se ti to jako vždy povedlo, jen by člověk možná potřeboval znát tu původní myšlenku.

10.01.2008 14:07:00 | Eylonwai

No wow.. udělal jsi to přesně tak jak jsi říkal, ale líp než jsem si to představovala. Vzhledem k tomu, že je fakt, že jsem zatím moc nepoznala, o čem je život, tak mě trochu vyděsilo, že by byl o tomhle?? Poslední den bych, vzhledem k tomu, že nejsem kluk, nechtěla prožít jako ten chlap, a už vůbec ne jako jedna děvka, z těch mnoha... takže trochu hrůzu nahánějící, vystihující jenom jeden z mnoha stylů života, ale vystihující podle mě dokonale, i když takhle teda fakt nežiju..

09.01.2008 22:00:00 | peace and love

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí