Kdo je Hluk a Ticho?

Kdo je Hluk a Ticho?

Anotace: Mé nové postavy-alegorie, které mě provází dennodenně a já je mám ráda. Procházím obdobím, kdy se snažím zjistit, koho víc. Hodlám napsat více částí, takže toto je jen malá představovačka. Pozn. postavy jsou zživotnělé!!!

Kdo je Hluk a Ticho?
Dvě osoby, které mají předepsáno v osudu, co z nich bude, a jak se budou chovat. Aspoň si to myslí.
Hluk má miliony bratrů po celém světě. Někde jsou nenáviděni, ale většinou vládnou. Chodím do třídy, kde Hluk drží žezlo.
Ticho má jen sestry. Je to ten nejjemnější chlapec v celém vesmíru. Nikdy nezestárne, protože, kdo nalezne jeho krásu, bude ho hýčkat jako dítě. Má méně sester, než Hluk bratrů, protože není tolik oblíbený. Neznalým symbolizuje smutek, a do toho se nikdo dobrovolně nehrne. Dovedete si ale vzpomenout na příjemné chvíle s Tichem, kdybyste mu i dovolili, aby se stal vaším přítelem? Já, ano. Souznění dvou lidí beze slov, se děje vždy ve třech.
"Já, Ty a Ticho."
Někdy ovšem kření. "Já, Ty. Ať už jde pryč. Musím Ti toho tolik říct, ale on mi zavírá pusu. Nevím, kde začít," ten, komu je Ticho neznámý, o něm v tyto chvíle říká, že je trapný.
Má třída miluje Hluka. Zastává pozici hlasitého našeptávače. Ticha miluji asi jen já. Nezazlívám jim to, je u nás vždy veselo, ale... život není jen veselý. Není Hluk tak trochu pokrytec? Dá se mu věřit? Vždyť žije většinou z afektu.
Ticho je malý chlapec milován starými. Hluk je starý král milován malými.
Autor kryndy, 20.01.2008
Přečteno 331x
Tipy 12
Poslední tipující: Cassée Moteur, Lady Carmila, Erion Fate, Norlein, Walentine, Liss Durman, Adrianne Nesser
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hluk vládnoucí ve škole. Doma Ticho. Mám to radši, když je doma ticho. Potřebuju vypnout. Probrat myšlenky. Moc hezká povídka! Chválim :o)

11.03.2008 22:01:00 | Cassée Moteur

ooo...pěkné dílko...oba mají své klady a zápory:-)

07.03.2008 08:28:00 | Lady Carmila

Moc pěkné, už se těším na další:)

02.02.2008 17:45:00 | Wanetta

to se ti povedlooo!!!:):) jsi čím dál lepší, a to se mi líbí snad nejvíc z Tvých dílek.

21.01.2008 15:36:00 | Walentine

Tak já zas preferuji Ticha, ten je mi hodně sympatický. A to je asi zas můj problém. Hluk bych trochu potřebovala mít radši - to kvůli mému vytouženému zaměstnání a tak vůbec. Toho Ticha je až moc, ale já ho mám prostě raději. Je pravda, že v určité chvíli (s určitými osobami) mám Hluka ráda. Trávíme spolu hezké chvíle. Těžko říct jednoznačně...

20.01.2008 17:07:00 | Liss Durman

dobry hodne zajimavy...ja ziju s hlukem..ale to je asi jen pretvarka..schovavani..pred tim jak rikas ty TRAPNYM tichem.. pro me je ticho trapny..ikdyz ho chapu..potrebuju..ticho je souzneni..nepotrebuje slova na vyjadrzeni citu...tohle ticho je pro me nejvetsi meta..ktere doufam dosahnu..nekdy...(snad chapes jak to cely myslim)

20.01.2008 15:41:00 | Adrianne Nesser

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí