Rozehraná partie

Rozehraná partie

Anotace: Někdy člověk prohrává a někdy vyhrává záleží jen na tom, jak jsi to všechno rozehraje:)

Až do teď jsi si musel vymýšlet, co všechno jsem udělala, ale teď už nemusíš teď to už bude realitou.
Dávám Ti vše na stříbrném podnosu.
Tak pojď.
Chceš rozehrát tu hru, ne?
Tak pojď, já si jí s Tebou ráda zahraji.
Překvapení!
Ty se nesměješ?
Myslíš si, že to nikdy neudělám, ale já chci už jen pro to, abys mi uvěřil.
Za jakou cenu? Dobrá otázka. Asi za jakoukoliv, protože už není co prohrát. Možná jen svou úctu.
Posuň tu figurky.
Tak dělej ať nemusíme stát pořád na místě.
Bojíš se?
Neříkej mi, že se mě bojíš, vždyť jsi mě měl přece tolik rád, dokonce tolik, že bys pro mě udělal cokoliv, nebo se snad pletu?
Tak co je s Tebou?
Musím se v duchu smát. Začíná to být zábavné. Jen ty a já.
Jsi vytočený a dnes poprvé mi ukazuješ svou pravou tvář. Odhodil si masku ubožátka a teď tady stojíš poprvé přede mnou ve své plné necitelné kráse.
Ó ano, jsi necita, dlouho Ti to trvalo si jí odkrýt a já jsem uvěřila všem Tvým slovům, byla jsem blázen, ale teď už nejsem.
Bodl jsi mě do zad, to byla jediná přístupová cesta, kterou jsem si nekryla.
Naštval ses za to, co jsem o Tobě řekla?
Naštval ses, když jsem Ti takhle pokazila hru na hodného chlapečka?
Pověz mi to!
Mě můžeš!
Pamatuješ?
Vždycky jsi mohl a chtěl jsi moc jsi chtěl, utíkat pod moji sukni a tam se schovat a brečet. Bylo to pro Tebe velmi důležité, potřeboval jsi nabrat sílu pod něčí záštitou, ale pak?
Co dělat s člověk, kterého jsi už využil a nepotřebuješ na nic.
Když jsi už znal svou cestu a dobře jsi věděl kudy kam.
Plný sil a elánu.
Odkopl jsi svou záchrannou stanici, ublížil jsi nejvíc jak jsi mohl a odjel.
Odjel aniž by ses ohlédl, protože bys musel vidět, kolik bolesti jsi zanechal, proto je snazší se neohlížet.
Viď?
Mlčíš?
Nedivím se Ti, prokoukla jsem Tě velmi dobře, ale bohužel už pozdě.
Jak jsi mi to jen mohl udělat?
Tuhle otázku jsi teď pokládám pořád.
Za všechny ty večery plné smíchu a povídání si do rána, předávali jsme si zkušenosti a já Ti o sobě řekla vše.
A tys to teď proti mně použil.
Prohrála jsem a nic se už nedá dělat.
Tak mi už dej ten šach mat.
Už nemám kam utéct.
Tvoje královna a ty jsi byl silnější než já přiznávám.
Jsi lepší šachista.
Autor SadLily, 30.01.2008
Přečteno 454x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí