Poslední chvíle

Poslední chvíle

Anotace: Moje první povídka. Lehce depresivní o tom, co dělá člověk před svou smrtí...

Osaměla postava sedící na kraji postele. Venku ulice ozářené dorůstajícím měsícem. Ruce podepřené koleny svírající v dlaních svou hlavu. Neproniknutelné ticho, které se všude vznáší.
Hlava pomalu se otáčejíc ven. V očích prázdno, pusto. Po chvilce koukání neznámo kam, se postava zvedne a neproniknutelné ticho je přerušováno jen kroky přecházejícími po pokoji.
Po několika minutách se postava sesune u okna. Zírá ven a objímá svá kolena a houpe se do rytmu, který si pobrukuje. Začínají ji kanout slzy. Po pár chvílích už to nevydrží a šahá do šuplíku po své záchraně. Prášcích. Nasype si jich plnou hrst a sype si je do úst. Nezapíjí je, jen polyká.
Po všech spolykaných prášcích se houpe stále víc, ale pomalu to začíná odeznívat. Slzy přestávají téct a oči se zavírají. Postava pomalu padá a ozývá se už jen přerývaný dech. Tuší, že jsou to poslední chvíle na tomto světě a je jí to jedno. Odchází a trápit už se nebude. Nikdy víc...
Autor Cassée Moteur, 05.02.2008
Přečteno 318x
Tipy 7
Poslední tipující: R., kryndy, czokies, Simísek
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

...kéž by to bylo tak jednoduche...

07.02.2008 11:43:00 | kukaska

moc...hezké...a...mrazivě...reálné...

05.02.2008 19:01:00 | Simísek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí