Tma

Tma

Anotace: Věnováno Míše....

Sbírka: Věnováno

2.2.2008
--------
Pach zvratků a moči mě donutí otevřít oči. Z těžka je otevřu a vidím, vlastně nevidím nic, jen tmu. Napínám uši ve snaze zachytit nějaký zvuk, marně. Tma padla na prostor jako těžká, černá peřina.

Chci se zvednout a jít rozsvítit, ale zjišťuji, že se nemůžu pohnout, ani o milimetr. Začínám panikařit a škubat s sebou. Po chvíli konečně síla povolí a já jsem schopná vstát. "Co to sakra bylo?" Neslyším ani zvuk svého hlasu. Natáhnu ruce před sebe s myšlenkou, že někde musí být nějaká stěna, dveře, či okno, hlavně abych se odtud už dostala. Začnou mi drkotat zuby, při každém dalším kroku se celkový třes těla zvyšuje. Připadá mi to už celou věčnost, co jdu a pořád nic.

Chci se vrátit k posteli, ale zjišťuji, že vlastně netuším, kterým směrem by mohla být. Začnu zmateně pobíhat po místnosti /je tohle vůbec místnost?/ snažím se křičet, volat, ale nic, nevyjde ze mě ani hlásku. Sednu si na zem a začnou mi téct slzy. Nemají žádnou chuť. Zběsile začnu mlátit pěstmi do země, ale při každém dalším úderu, jakoby se mi do nich zarylo tisíce jehel.

Lehnu si na zem, snažím se uklidnit, ale nejde to. Cítím rychlý klus mého srdce a strach, který mnou prostupuje čímdáltím víc. Zavřu oči a snažím se to ovládat. Marně. Těžko se dýchá. Cítím, jak v prostoru pomalu ubývá kyslíku. Chci se nadechnout, ale jakoby mi hrdlo stáhla neviditelná ruka.
-----------------
3.2.2008

V 6:00 rodiče dívky našli svou dceru mrtvou ležet na podlaze. Můžeme vyloučit, že se jedná o sebevraždu, nebo násilné přepadení. Pravděpodobně se dívka udusila. Příčinna smrti není zatím známa.

-----------------
Každý jsme sám ve své hlavě

Ve tmě a tichu..
Autor Chechtalka, 05.02.2008
Přečteno 355x
Tipy 3
Poslední tipující: Elizabeth-Lili, Bíša
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Ten konec mě ... /teď to správné slovo/.. nadchnul...asi ne.. úchvátil. To by mohlo být ono. Tak pravdivé jako nic jiného...

24.03.2008 21:25:00 | Eylonwai

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí