Dopis pro Tebe

Dopis pro Tebe

Anotace: Rozpětí ptačích křídel je málé..ještě menší je však délka zlomeného křídla..

Tak ráda vzpomínám na ty chvíle strávené s tebou..Kdy si mě dokázal tisknout ke své hrudi tak přesvědčivě, že jsem ani na chvíli nezapochybovala o tvé osobnosti..Všechno vypadalo tak moc pohádkově, ale jestli pohádka končí tím, že dobro vítězí nad zlem..nežiji v pohádce...protože v mém srdci zvítězilo zlo.. Sny, které jsem snila..se staly realitou, ale jen na tak krátkou chvíli jako je rozpětí ptačích křídel. Tak moc jsem doufala, že si se změnil. Že ty si ten pravý. Ale omyly se nemění..a proto i ty zůstáváš stejným.. Ty si ta osoba, která mě ze všech zklamala nejvíc. Nechci ti nic vyčítat. Jsem moc vděčná i za tvůj letmý pohled..úsměv. Na každém kroku slyším tvoje jméno..cítím tvou vůni..slyším tvůj hlas..Ještě stále o tobě dokážu mluvit bez přestání celé hodiny..Myslet na to co všechno jsem s tebou zažila za příjemné chvilky. Vzpomínáš třeba na to, jak si mě vzal do náručí a já tě marně prosila, aby si mě pustil? Při dopadu jsem se k tobě tiskla tak pevně..protože jsem cítila, že na to bude už jen málo příležitostí..
..Při každém tvém objetí..při každém tvém polibku jsem myslela na to, jak ti říct, že tě miluju..Tak moc jsem se bála i když si mi tolikrát říkal, že mě nechceš už nikdy ztratit..nikdy jsem to nedokázala..věděl si, že na to nemám..Vlastně si teď za tohle všechno můžu sama, to já nic nezvládla..A ty už se nikdy nedozvíš co všechno si pro mě znamenal..a že ty jediný si mi nechal šrámy na srdci, proto už nejsem stejná..Ještě stále tě miluju..a vždycky budu..
Autor Love.., 07.02.2008
Přečteno 487x
Tipy 9
Poslední tipující: Arilin, Everyday, lady_esik, KLARISA, Ten_bez_přezdívky, slunce za mrakem
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

fakt jako hodně smutný , ale tak třeba ti to s tim klukem dopadne ještě dobře , když si pak psala ještě takovy krasny povidky , teda jestli byly jemu. Ale uvidíš , jednou si najdeš někoho kdo tě podrží a budeš se o něj moct opřít jako o pevnou skálu a budete spolu štastní

28.06.2008 07:31:00 | Everyday

smutné, ale krásně napsané..

20.02.2008 21:01:00 | *small devil*

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí