Ovládnutí a smrt

Ovládnutí a smrt

Anotace: Původně to mělo být jen trochu erotické, ale pak se to nějak zvrtlo... Prosím o kritiku..

Ležela na posteli a přemýšlela jestli se už totálně nezbláznila.. Pomalu se svlékala.. Nejprve tričko, poté kalhoty... Slíbila, že pro něj nafotí nějaké své erotické fotky. A ač moc dobře věděla, že s ním asi nebude, ač moc chtěla, tak byla rozhodnutá to udělat. Nevěděla sama proč to dělá. Nějakým záhadným způsobem jí prostě ovládal, že vždycky udělala co chtěl. A i teď tomu nebylo jinak. Pomalu se svlékla do spodního prádla. Chtěla mu vyfotit nějakou moc pěknou fotku, ale paradoxně se styděla sama před sebou.
Přišlo jí, jako by neměla vůbec rozum, vůli rozhodovat sama o sobě. Vše co po ní chtěl, tak udělala. Připadla si jak jeho loutka.
Začala fotit.. Nejprve to nebylo nic moc, spíš jen fotky obličeje, ale postupně začala být mnohem víc odvážná... Ona v posteli, leží a dívá se jako by říkala: Chci tě..teď hned...
Zarazilo ji, jak dokáže být odvážná. Všichni vždycky říkali, jaká to je potvora, mrcha a koketa, až tomu sama věřila. Ve skutečnosti byla ale velmi stydlivá. Jen život ji naučil tomu chovat se jako by byla tou největší mrchou.
Sama nevěděla proč to dělá, ale fotky mu poslala. Něco uvnitř jí říkalo, ať to nedělá, že se jí stejně jen vysměje, ale tuhle svoji část nechtěla poslouchat. Chtěla být naivní. Ale na to člověk doplácí...
Vysmál se jí... Ne do očí, ale vysmál... Že tohle není vůbec nic a ať ho nechá jednou provždy na pokoji /ač to byl on kdo si s ní začal...
Nemohla dál... Byla zničená. Už od začátku věděla, že to takhle dopadne a přesto to udělala. Nečekala, že to bude tak moc bolet...
Chtěla aby ta bolet přestala.. Vždyť ho chtěla jen potěšit... Vzala do rukou žiletku... Ruka se jí třásla, ale jen do okamžiku, kdy se žiletka zařízla do zápěstí. V tu chvíli cítila jen teplou krev, která jí stékala po zápěstí. Byla mimo, ale vnímala dost na to, aby vzala žiletku do druhé ruky a řízla znova... A znova.. a znova... Vnímala jen bolest a chtěla aby navždy skončila. Přestávala vnímat.
Někdo ji chytil za ruce. Přesně v místech kde se pořezala. To bylo poslední co vnímala. Pak už nebylo nic...
Autor hanina..cz, 03.03.2008
Přečteno 245x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí