AnGeL

AnGeL

Anotace: Jen mě to tak napadlo napsala sem to jako mojí první povídku!Ale nevim jak se to bude číst!Zkus te to

Je jarní odpoledne a já sedím u okna a hledím do nebe kde vidím Tebe!Vím že už tě nikdy nebudu moct obejmout,přitisknout se k tobě,políbit tě pohladit tě a to všechno mě mrzí!Každý den si říká otázku PROČ!Proč si mě opustil!Proč se mě ti nechal samotnou?Když jsme si slíbili že budeme spolu navždy!Nesplnil si to,nedodržel to!Porušil jsi slib!!A ted tě líbá jiná,může tě objímat,může se k tobě přitisknout,může tě obejmout!Proč si mi to provedl?Co se mezi námi stalo tak zlého?Přece ten náš vztah byl jak z pohádky?Oba jsme si ho užívali,měli jsme tolik zpolečného!Ale ty ted na všechno to co jsme prožili zapomínáš!Kdyš se potkáme uhýbáš pohledem!Proč?Je to snad proto že si mě zradil ,nedodržel slib!Ten život s tebou mi něco přinesl!Přinesl mi lásku k tobě,přinesl mi krásné chvíle které jsme spolu prožili!Ale ted je to vše PRYČ!Nikdy už nikoho nebudu tak milovat jako tebe!Ty jsi pro mě vším nemůžu tě vymítit z mozku,ze srdce,z duše pořád jsi ve mně a pořád tam budeš!Nedokážu bez tebe být!Nemá cenu žít není pro koho!Není pro co!Můj život patřil jen a jen tobě!A ty jsi toho akorát zneužil!PROČ jsi to udělal?Chci jen odpověd!Chci slyšet jen odpověd!Ta tři krásná slova!POŘÁD TĚ MILUJI!Ale toho se nedočkám?Vím,to a mrzí mě to!Miluju tě a pořád budu si pro mě vším jsi můj anděl!Můj anděl který mě neustále navštěvuje v mích snech!Je stále v mých myšlenkách,v mám vědomí,v mých smyslech!Nejde to!Nejde bez tebe přežívat!Nebudu žít!Nechci!Radši zemřu než žít bez tebe!Chci ted já být tvým andělem!
Autor BloodyPrinces, 20.03.2008
Přečteno 266x
Tipy 1
Poslední tipující: Yukki
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Líbí se mi to =o) je mi to docela blízký =o)

31.03.2008 19:00:00 | Veverkaa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí