Vítr

Vítr

Anotace: Můj pocit!A trochu zkušenost!

Bloudím temnou ulicí!Nevnímám okolní svět!Nevidím,neslyším!Jen si občas utřu slzy které mi stékají po tváři a padají svižně k zemi kde se rozpsknou do několika malinkých kapiček.Krásných,třpytivých,průhledných!Brečím!Kvůli tobě!Nevydržím bez tebe!Proč jsi odjel!Proč jsi mě opustil!Dojdu do parku,sednu si na lavičku a přemýšlím.Přemýšlím jak být pořád s tebou.Myšlenkami jsem v nebi.Vidím jak jsme spolu,prožíváme krásný slunečný den.Ale ve skutečnosti sem jen bezvládné tělo.Samotné bez lásky,přátelství,smyslu života.Zvednu hlavu a rozhlídnu se po okolí.co vidím?Vidím jen davy lidí kteří mají na zpěch,maminky z dětmi které jsou neposlušné a pobíhají po ulici.Proč oni mohou štastně žít?Proč nemůžu být jako oni?Zase skloním hlavu.Najednou mi vlasy projede hedvábný studený vánekZaposlouchám se do něho.Je to tak krásná melodie z které je cítím tolik temna,neznáma,ale přece tolik svižnosti a radosti!Chtěla bych být tím větrem!Proč?Protože bych byla stále s tebou byla bych ti na blízku.Šeptala bych ti do ucha ty slastné melodie ,které jsme spolu tak rádi poslouchali a u kterých jsme se cítil štastni!Mohla bych tě kdykoli obejmout,kdykoli se tě dotknou,byla bych ti pořád na blízku!Ale to je pouze můj sen!Tak tě prosím neodjížděj!Nemohu být tím větrem!Nemohu být stále s tebou!Nenechávej mě tu samotnou!Nemám tu co dělat!Nemám tu na tomhle světě už pro koho žít!Skoncuju to!Vstanu a jdu pomalu se skloněnou hlavou a boty rozhrabuji spadané lístí!Nevím kam jdu!Nechci to vidět!Poddám se větru ten mě dovede do míst kde budu štastná!A to je nebe!Porozhlídnu se a vidím na stromě přivázaný provaz!Je to jen náhoda?Nevím kde se tam vzal?Nebo snad vítr ví co cítím a chce mi pomoci?Poslechnu ho!Postavím se na kámen je vlhký od deště dám si smyčku okolo krku a mé poslední slovo patří jen tobě,můj poslední výdech je jen pro tebe!Chci to udělat,protože vím že to je jediná možnost jak být stále s tebou.Ve tvých snech,myšlenkách.Udělala jsem to!A ted vím že budu moct být tím větrem který bude vát jen a jen pro tebe.Který bude vát stále štastně a spokojeně.Protože budu stále u tebe budu s tebou?!
Autor BloodyPrinces, 20.03.2008
Přečteno 237x
Tipy 1
Poslední tipující: Yukki
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí