Miluji tě strašně moc....

Miluji tě strašně moc....

Anotace: Ne není o lásce jako taková. Je o lásce člověka ke zvířeti. Nemůžu víc říct, zase brečím...

Zrovna nedávno jsem se dívala na televizní noviny a právě tam řekli větu, která mě zvedla z gauče. ,,Zvířata jsou pořád brána jako věc."
Věc? Copak skříň k vám přijde, když brečíte nad svým zpackaným životem? Copak vás polička dokáže rozesmát a zároveň idohnat k slzám? Přitisknete se k psacímu stolu, když je vám smutno? Já tedy NE!
jednou nám brácha domů přivedl morče. Když jste se na to morče podívali, bylo vám hned jasné, že dlouho nevydrží, ale nikdo z nás neměl sílu mu jeho bolest ukončit. Prostě to nešlo. A tak když umíralo jsem ho držela v náruči a tiše mu šeptala do ucha, že to bude dobrý. Avšak vůbec to nebylo dobrý!
A když jsem se mu podívala do očí...to morče mělo v očích slzy...pak sebou škublo a ...konec..zemřelo mi v náruči. Přitiskla jsem ho k sobě a rozplakala se.
A teď když tohle píšu mám znovu na tvářích slzy. Když vám odejde 16let stará televize řeknete:,Doprdele!´´ a koupíte si novou možná i lepší, ale když vám odejde zvířecí člen vaší rodiny, který s vámi byl od narození neřeknete jen,,Doprdele!´´ Vzpomínáte a ty vzpomínky bolí.
Věděla jsem, že to jednoho dne musí přijít, ale zároveň jsem se modlila, aby ten den nikdy nenastal.
V ten den kdy její život měl skončit( snad to věděla i ona) přišla se rozloučit. Něvěděla jsem co chce a vyhnala ji pryč a ačkoli mi byla u srdce tisíckrát blíže než to morče na její poslední cestě jsem se s ní nerozloučila a to mě šíleně mrzí.
Nebyla žádnou věcí! Byla součástí naší rodiny. Byla jejím členem.. Členem, který mi nejvíc rozuměl a kterého jsem nejvíce milovala pro jeho odvahu, sílu i povahu.
I když jsem ti to nestihla říct mám tě ráda a nikdy, nikdy na tebe nezapomenu!
Autor whiolet, 26.03.2008
Přečteno 473x
Tipy 17
Poslední tipující: Blázen Viky, Krist7nka, hybridka22, Matty_D, Bíša, stmivani.na.lepsi.casy, CarolC, N.Ryba
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Najednou jako bych věděla o čem mluvíš. Nedavno mi umřel pejsek, bylo mu 15 a já s nim vyrůstala. Měla jsem ho moc ráda a jak to tak bývá, prožili jsme si toho hodně. Takže vím, jako to je. Jen zvířata jsou vždy upřímní a opravdu umí milovat.

20.07.2012 22:19:29 | Blázen Viky

Krásná myšlenka... Když jsi psala o tom umírajícím morčeti, rozbrečelo mě to...

06.03.2012 22:05:48 | Krist7nka

Moc smutné, zažila jsem to s jedním pejskem, tomu, co přišel po něm, je teď už jedenáct a půl. Na očích mu vidím, jak se nám pomalu ale nenávratně vzdaluje.

05.07.2011 21:18:00 | hybridka22

Krásné, smutné, upřímné, pravdivé...

21.06.2011 14:58:00 | Matty_D

Já taky nechápu...snad upřímně v to doufám, že jednou se dočkám toho kdy zvíře tak bráno nebude

28.03.2008 12:15:00 | whiolet

Náš právní řád, i když v kauzách týrání zvířat dost
přitvrdil, stále je bere jako věc, což je smutné!

26.03.2008 23:32:00 | Bíša

sakra...vim jaký to je...zvíře neni věc, je to prostě společník, co vicítí, když se cítíš špatně....a přesto s nimi tak někteří lidé zachízejí...nechápu

26.03.2008 18:41:00 | stmivani.na.lepsi.casy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí