Krutá daň I.

Krutá daň I.

Anotace: za chyby se platí....

Proč ?“

Ptá se Andrea.
Oči se jí pomalu, ale jistě zalívají slzami.

„Já už tě nemiluju, nemám si s tebou co říct...Je mi to líto.“
„Proč tak najednou co se stalo? Já tomu nerozumím.“

Už nedokáže předstírat, že je silná. Po tvářích se jí začínají kutálet slzy.

„Víš Andy....prostě to nějak vyprachalo. Nemůžu s tebou být.“

Dlouze se jí dívá do očí a vIdí v nich bolest. Tu kterou sám způsobil, ale neúmyslně. Ale nemohl dál předstírat, že je všechno jako na začátku jejich vztahu.Nemohl ji říct miluju tě a koukat se jí do očí. Láska z něho po té době vyprchala. Byli spolu dva roky. Pro oba to byla TA první velká láska, ta se kterou se těžkou loučí, ta která hodně dala, ale taky vzala.
Andrea se otočila a odešla. Bez pozdravu, bez jediného slova...Koukal za ní, chtěl jí zastavit, ale nemohl. Co by jí řekl kdyby se zastavila....Sám nevěděl.
Žádný rozchod není lehký i jeho to mrzelo. Nechtěl jí tak ublížit. Ale Andrea......
Nesla to těžce. Přišla domů. Na pozdrav mámy neodpověděla, jako by neslyšela. Šla do svého pokoje. Zamkla se, pustila kazeťák a brečela. Ptala se sama sebe, co bylo špatně, proč to takhle dopadlo? Vždyť ho tak milovala. Ležela na posteli a koukala do stropu. Celou noc nespala, nemohla, nešlo to.
Ráno když vstala a vyšla z pokoje doma už nikdo nebyl. Máma už byla v práci. Šla do koupelny a napustila si horkou vanu. Mezitím si umyla obličej, podívala se do zrcadla...Obličej měla od pláče celý oteklý a její oči měly krvavou barvu. Vlezla do vany, kam přidala svou oblíbenou pěnu a zase vzpomínala. Ze vzpomínek jí vytrhl až zvonek u dveří.

„Moment!“

Zakřičela z vany. Hodila na sebe župan a běžela ke dveřím. Otevřela. Ve dvařích stál Lukáš, její nejlepší kamarád. Stačilo mu se na ní podívat a věděl, že se něco stalo.

„Ahoj Andy, co ti je?“

Už se jí zas chtělo brečet a nemohla mluvit. Padla mu kolem krku. Brečela a mezi tím ze sebe dostala:

„Já....Honza se semnou rozešel.“

„Andy, to je mi líto, ale to zas bude dobrý.“

Lukáš jí utěšoval. Jenže ona teď nevěřila, že všechno zas bude dobrý. Zhroutil se jí svět. Neměla náladu nikam jít. Nejradši by teď seděla doma v pokoji, kde se jí nemůže nic stát. Izolovaná od všech problémů, od celého světa. Zase se zamyslela a Lukáš nevnímala.

„Andy jdem teda dneska do DINA?“
„Andy, posloucháš mě?“
„Je promiň, co jsi řikal?“
„Jestli teda dneska pujdem do DINA.“
„Nezlob se, já vím, že jsem ti slíbila, že s tebou půjdu, ale mě se dneska nikam nechce. A navíc podívej se na mě jak vypadám. Hromádka naštěstí.“

Lukáš uznal, že Andrea vypadá strašně, ale chtěl jí zvednout náladu a vytáhnout ven. Ale Andy nechtěla. Tak Lukymu nezbylo nic jiného než aby šel sám. U Andy strávil asi hodinu a musel zase jít. Měl ještě trenink.
Vrátila se do koupelny, ale voda ve vaně už byla studená. Vypustila vanu, vysušila si vlasy a šla si sednout k televizi. Koukala na film,ale skoro ho nevnímala. Najednou vyskočila a sama sobě řekla:

„Nebudu doma. Lukáš měl pravdu, potřebuju přijít na jiné myšlenky. Do DINA pujdu.“

Rozběhla se do pokoje pro mobil aby mohla Lukymu napsat.
LUKY ROZMYSLELA JSEM SI TO. PUJDU S TEBOU DO DINA.PA ANDY
Netrvalo to ani pět minut a Lukáš už odpepsal.
TO JSEM RAD.STAVIM SE PRO TEBE V 8 A PORADNE TO TAM ROZJEDEM.ZATIM AHOJ :-)
Bylo tepre pět, ale Andy už byla natěšená. Šla do pokoje otevřela skříň a začla vybírat co na sebe. Vyzkoušela si nespočet topů, triček, kalhot a sukní. Stála před zrcadlem a pořád nevěděla co nasebe. Nakonec si asi po hodině vybrala fialový topík a krátkou mini. Vběhla před zrcadlo aby se nalíčila. Oči obtála černou tužkou, přidala třpitivý stín a řasy obtáhla řasenkou. Už byla skoro hotová, ale ještě přemýšlela co s vlasama. Po krátkém přemýšlení se rozhodla pro culík. Bylo už půl osmé a Lukáš měl přijet co nevidět. Andy už byla dávno připravená a jen čekala až zazvoní zvonek u dveří. Ještě se naposledy koukla do zrcadla a musela uznat, že oproti ránu je to fakt změna. Osm. Lukáš už zvonil u dveří, byl přesný jako hodinky, ostatně jako vždycky.

„Ahoj. Tak teda Andy musim říct, že jak si ráno vypadala strašně, tak teď ti to fakt sekne.“
„Hm děkuju, ty taky nevypadáš špatně. Tak jdeme ne? Ať to stihnem.“
„OK jasně.“

Lukáš přijela pro Andy autem byl to zapřísáhlý abstinent, takže se s ním Andy nemusela bát. Nasedli do auta a vyrazili směr disco club DINO. Když přijeli, v DINU už to žilo. Andy si dala pár panáku do nálady a šla tancovat. Tancovala uprostřed parketu a tak divoce, že se brzy stala středem pozornosti. Všichni na ni udiveně koukali a ani Lukáš nevěděl, kde se v ní vzal takový taneční talent. Všiml si jí i jeden týpek a přidal se k ní. Chtěl se jí představit, ale překřičet disco hudbu bylo nemožné. Ale nakonec se povedlo.

„Jsem Tomáš.“
„Andrea.“

Divoká disco hudba utichla a začal hrát pomalý ploužák, který si Tomáš nenechal ujít.
Andrea už na sobě začínala cítit únavu, chtěla jít domů, ale nemohla najít Lukáše. Ten odešel neznámo kam s vysokou blondýnou. Andrea se tedy rozhodla jít sama, ale nohy se rozhodli neposlouchat a tak jí Tomáš nabídl doprovod. Venku před DINEM Tomáš začal Andy líbat. Nabídl jí, že může přespat u něj, že bydlí kousek odsud. Andy chvíli váhala, ale když si představila, že by měla jít pěšky takovou dálku, Tomovu nabídku přijala.
Tom bydlí opravdu kousek od DINA. Přijdou k němu zavřou se dveře a Tom se odváží k dalším polibkům, teď už vášnivějším. Andrea se nebrání. Možná to všechno co dneska dělala bylo na truc kvůli Honzovi. Tom si Andy odnese do ložnice, kde se vášnivě milují.
Ráno se Andy vzbudí v cizím bytě s cizím klukem.Alkohol si vybral svou daň. Andy má tak zvané okno.

„Kdo jsi? Kde to jsem a co se stalo?“
Vychrlí na Tomáše smršť otázek a Tomáš nechápe.

„Ty jsi nic nepamatuješ?“
„Ne, myslíš, že kdybych si to pamatovala tak se tě ptám?“
„Ok tak já jsem Tomáš, jsme u mě doma a stalo se to, že jsme spolu spali.“
„Cože???“
„No co se divíš, sama jsi to chtěla.“

Tomáš začíná být protivný. Andy si pozbírá věci a vyletí z Tomova bytu rychlostí blesku.
Cestou domů si nadává. Jak mohla něco takového udělat...Vyspat se s klukem, o kterém nic neví. Bůhví co je to zač...
Autor Adele, 26.03.2008
Přečteno 290x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí