Láska je ta největší mrcha...

Láska je ta největší mrcha...

Anotace: Řekla bych vám aby jste si to přečetli, ale je to jen můj výkřik do tmy... Sen o něčem co se už nikdy nevrátí. Nevěděla jsem kam to zařadit ale asi se to nejblíž blíží ke Smutným...

Vše i svou duši
Za lásku chci dát
A přesto...
Proč tě stále hledám?

Všude jen tma. Už nevidíš světlo. Oči pohasínají v černočerné tmě.
Miloval jsi mě? Nebo to byl pro tebe jen další "úlet"?
Dala bych za tebe i svůj život... Vysekávala jsem tě z problému, prosila tě na kolenou a.. Brečela kvůli tobě...
Milovala jsem tvý oči. Ocelově šedý jako zatažená obloha...
Milovala jsem tvůj smích.. Světlo v tý hnusní šedi co nás denodeně obklopuje...
Milovala jsem tvý gesta, tvoje pohyby, tvoji věčně dobře naladěnou tvář....
A teď jsi pryč. Navždy? Prosila jsem tě na kolenou, a ty jsi se jen usmíval.
Doufám že tě to bolí jako mně, že nikde nenacházíš spočinutí jako já...
Tolikrát jsi mi šeptal že mě miluješ. Objímal jsi mě,chtěl jsi mě. A teď?
Konečná... Aspoň pro mě. Zabila mě moje láska k tobě...
V jednu chvíli se zdálo že vše bude zase fajn.. Ale.. ty jsi byl vyjímečnej.
Dokázal jsi mi říct že mě miluješ, říct mi to do očí. Na rozdíl od jiných...
Když jsem šeptala že tě miluju , že jsi můj blázínek.. Znamenalo to pro tebe něco?...
Ne. Byl to krásnej sen že spolu zůstanem nafurt...

Obejmi mě a začni spát
Ještě chvíli snít..Snad jsi mě měl rád
Pusu na tvář a úsměv bezedný
Tvý slova kouzelný
Ten sen každej z nás měl
Najednou se na střepy rozletěl...

Miluju a nenávidím. Pomůže mi někdo?...
Smrtka už kosou mává, nemůžu se hnout....
Už nemám oporu, nikdo mě nemůže jak ty obejmout...
Autor darknness, 16.04.2008
Přečteno 314x
Tipy 12
Poslední tipující: Kallkaa, Antionette, Love.., Jildiss, N.Ryba, R., slunce za mrakem, Simísek, už ne pernikova princezna
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

nj, každej to moc dobře známe =( zkurvená láska

17.04.2008 20:29:00 | Kleris

... pekne napsane...

16.04.2008 21:42:00 | N.Ryba

...snad...bude líp...

16.04.2008 14:46:00 | už ne pernikova princezna

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí