Sad Story

Sad Story

Anotace: když přítel zradí je to nejtezsi vec na svete!

Ten to příběh začal, na základní škole.Byla tam jedna žačka, která se jmenovala Tamiya.

Tamiya nebyla příliš chytré děvče sice se snažila, ale nebylo jí to k ničemu.Byla velmi

Šťastná, když byla mezi přáteli které znala už od narození.Avšak jednou, když byla Tamiya v šesté třídě, tak se musela ona i její rodiče přestěhovat do jiného města.Dívka byl velmi smutná, že opouští všechny své přátelé.Musela začít nový život, najít si nové přátele.Když přišla poprvé do nové školy všichni se k ní chovaly mile.Nešla jsi tam kamarády, jenže jak

šel čas Tamiya poznala co to je doopravdy za lidi.Ubíhaly roky, až končila osmá třída.Už byl skoro konec školního roku a Tamila se začala bavit s dívkou jménem Satsuki.Ty dvě si opravdu rozuměly.

Když šly ráno do školy tak se pozdravily „Ahoj Tamiyo“ a Tamiya odpověděla „Ahoj Satsuki…Jak se máš?“…“No mám se celkem dobře, až na to, že neustále musíme chodit do školy..A mě už to tu nebaví“….Pak obě dívky šly dovnitř, jako obvykle se šly posadit na schody.Tam měly aspoň trochu klidu..Když skončil školní rok, tak prázdniny uběhly jak voda.

A znovu začala škola, to už byly dívky v deváté třídě.Tamiya si sedla se svojí nejlepší kamarádkou Mitsuko.Opravdu si ty dvě rozuměly, nikdy netušil že ty dvě si budou tak dobře rozumět.

„Ahoj Mitsumi..Tak tady máš ten úkol jak jsi mi řekla“…a přitom se Tamiyo usmívala, ale moc jí to nešlo..Tamiyo si připadal, že je jako pejsek na zavolání..Mitsuko se s ní jen bavila když něco potřebovala, jinak si jí ani nevšimla.Tamiye to bylo líto, moc se snažila být mezi oblíbenými, ale když se s ní nikdo z nich nebavil tak patřila do té třídy neoblíbených.

Nakonec se Tamiyo naštvala a odsedla si od ní..Sedla si k nejmíň populární holce, bylo jí líto,

Že se Mitsumi ani nestarala, že si od ní Tamiyo odsedla..Takhle ubíhaly měsíce..Až to Tamiyo nevydržela šla prosit na kolenou Mitsumko, aby si k ní zase mohla sednout.

Dívka ze začátku nechtěla, ale pak si to rozmyslela a nakonec spolu opět seděly.Mitsuko se změnila, velmi se změnila hlavně povahově..Když jednou byly na výletě se školou tak spolu byly ve dvojici.Tamiyo byla velice šťastná.Když výlet končila a oni se vraceli do školy, tak Mitsuko řekla „Tamiyo..Nechtěla bys jít teď se mnou ven??Ale byl by tam i Nobu“..

Tamiya se trošku pozastaví a přemýšlí jestli nezná někoho jménem Nobu…Ale nikoho takového nezná a tak se radši zeptá.. „Tak jo..Ale Mitsuko…Kdo je ten Nobu???“

Mitsuko se zasměje a řekne „To je můj kluk“.S Tamiyou to úplně otřáslo a tak nevděčným hlasem řekla „Jak to, že jsi mi neřekla, že máš kluka??“a je trochu naštvaná, Mitsuko jí po chvilce odpoví… „Jé promiň..Ale ty jsi se neptala“ a vyplázne na ni jazyk..Obě dívky se začnou smát.Když obě vystoupily tak tam stál chlapec Byl celý zabalený do zimní bundy a měl kapucu na hlavně.Najednou se Mitsuko rozeběhla a skočila tomu chlapci od náruče.

Pak nás oba seznámila „Nobu, tohle je Tamiyo…A Tamiyo tohle je Nobu“..Oba dva se pozdravily..Když se začalo smrákat řekla Tamiyo „Tak já už musím jít..Doma sem už měla být dávno a je mi zima“, oba dva se s Tamiyo rozloučily a dívka odešla.Druhý den se pozdravily a Tamiyo se ptala na Nobu, jak se má a takovýhle věci..S Tamiyou se začala bavit ještě jedna dívka, která se jmenovala Katsumi.Vůbec netušila proč,ale nijak jí to nevadilo.Obě dvě se bavily, celkem si i rozuměly.Ale jak ten čas letěl.

Když přišlo jaro, začaly se dělat přímací zkoušky na střední školy.Skoro nikdo se neučil jen Tamiyo a Mitsuko.O hodinách nedávaly pozor, jemněly hlavy ponořené do knížek TESTY NA ZOUŠKY.Když přišel den zkoušek všichni byly nervózní.Tamiyo se přihlásila na velmi prestižní školu.Jela tam s ní její máma Madoka.Když tam přijela bylo tam spousty lidí..Když začaly zkoušky Tamiyu překvapily ty otázky.Byl tak snadné, že kdo by na ně špatně odpověděl je trouba.Tamiyo to měla za pár minu a když to dokončila tak se začala rozhlížet po třídě.. „Páni..Tady je ale lidi a všichni se tak snaží.Doufám, že ty zkoušky budou dobře..Ale je to snadné, vždyť už to má skoro každý napsaný“ říkala si Tamiyo v hlavě..Konečně to všechno skončilo, všichni odešly a Tamiyo jela domů.Večer jí zazvoní mobil a tam je napsáno“MITSUKO“ tak to zvedne a je šťastná, že může říct Mitsuko že prošla..Když už jí to chtěla sdělit, slyšela v telefonu brekot…Tamiyo se polekala a tak se hned zeptala „Mitsuko co se stalo?!?!“ Mitsuko se vysmrkala a řekla jí co se stalo. „Oni mě nevzaly“.Tamiye to bylo líto a tak se jí snažila povzbudit..Když dotelefonovaly tak šly spát.

Ráno šly do školy a Tamiyo na Mitsuko „Tak co?už je ti lépe?“říkala to velmi milým hlasem.

Mitsuko jen kývla, ale když už skoro škola končila tak Mitsuko se jí zeptala „Tamiyo, nešla bys ven?“ Tamiyo přikývla.Bylo odpoledne a dívky se sešly…Někdo však s Mitsuko šel, Tamiyo ihned poznala, že je to nějaký chlapec.

„Ahoj Mitsuko..A..ehm…“ Tamiyo nevěděla kdo to je.Mitsuko se na ní dívala překvapeně.

Ale po chvilce si to uvědomila „Je….To je přece Nobu.On totiž měl předtím tu kapucu“a přitom se smála..Tamiye to najednou došlo a tak trochu e červenala…Když jsi začaly povídat tak Tamiyo a Nobu si velmi dobře rozuměly..Mitsuko to strašně vadilo, protože si jí vůbec nevšímaly.Ale ani Nobu ani Tamiyo to nezaznamenaly.Všichni tři spolu byly do večera, ale pak každý musel domů.

Už byl konec školního roku, všem přišlo že těch pár měsíců uteklo rychle.Ale tak skončila druhá etapa života a šlo se dál.Tamiyo byla hrozně šťastná, že se seznámí s novými lidmi.

První den když tam přišla tak jí okouzlily ti kluci, všichni byly krásní.Hned se skamarádila s dívkou jménem Kiyoko.Ona i Kiyoko si myslely, že toho mají moc společného.Ale Tamiyo se chtěla dál a dál seznamovat a tak s začala bavit s dívkami které seděly hned před nimi.Ta co seděla před Tamiyo se jmenovala Yuuka, a ta co seděla před Kiyoko tak ta se zase jmenovala Miyu.Byla to taková pěkná čtyřka, ale nejvíc si rozuměly Tamiyo a Miyu..

Tamiyo a Miyu, když šly spolu poprvé ven tak zjistily, že mají úplně všechno společně.

A tak se z nich staly nejlepší kámošky, byly si velmi ve všem podobně..Dokonce chtěly úplně stejného pejska i jméno a bylo toho mnohem, mnohem víc.Tamiyo se ještě seznámila s moc milou dívkou která se jmenovala Michiko.Byla to velmi milá dívka, která byla moc pěkná a měla svého přítele už ve třetím ročníku.Mezitím se Tamiyo a Miyu líbil chlapec. Ten se jmenoval Kaemon.

Ponékolika týdnech se Miyu a Tamiyo přestaly úplně bavit.A taky se Yuuka a Tamiyo bavily jen spolu a taky samozřejmě i s Kiyoko.Když jely v autobusu domů tak se nějak Kaemon začal bavit s Tamiyou.Yuuka se tomu smála, protože byla celou dobu červená.

Ale Tamiyo to moc nepřišlo legrační.Druhý den se s nimi začal bavit Hachiro, byl strašně milý a Tamiyo se celkem líbil.Byl to pro Tamiyo super kámoš..Ale Yuuka se do něj trošku zamilovala a tak se s ním začala co nejvíc bavit.A také si ho začala všímala, byly spolu venku.A tam to mezi nimi začalo velmi jiskřit.Oba dva si byly velmi blízcí, ale oba dva si řekly, že to nemá cenu.Po několika dnech Tamiyo řekla Yuuce, že se jí líbí Yutaka.

Yuuka jen nevěřila svým očím„Tamiyo!To si děláš legraci?!!Opravdu se ti líbí Yutaka??“

„Ano..Co je na tom špatného?!Když on je tak roztomilý“ Když uběhl další týden tak se z toho vyklubala láska na první pohled.Tamiyo byla úplně moc zamilovaná do Yutaky.

Když se to všechno začalo hroutit bylo pondělí Yuuka mi napsala „No…Yutaka už o tom, že se ti líbí ví“.Tamiyou to otřáslo. „Kdo mu to řekl??!!“byla úplně bez sebe..Yuuka jí to nechtěla dlouho říct, ale když už jí Tamiyo přemlouvala půl hodiny,smilovala se a řekla jí to.

„On mu to řekl Hachiro“.. „Cože??!!!!!!!!!!To nemyslíš vážně?!!To mi nemohl udělat.A jak, jak to věděl?!“ na chvíli se odmlčela pokračovala dál „Doufám, že jsi mu to neřekla ty?!!“

Yuuka byla překvapená ,protože Tamiyo byla úplně zlostí a smutkem bez sebe.Bylo pozdě večer a Tamiyo si vzala žiletku a začala si pořezávat ruku.Pak hned zavolala své kámoše také z nové školy ta se jmenovala Tomoko.Ty dvě dívky si rozuměly.No a Tamiyo jí rychle zavolal a začala jí brečet do telefonu.Tomoko byla z toho velmi smutná a říkala „To jsem nevěděla, že je to taký hajzl“.

Druhý den když šla Tamiyo do školy byla velmi smutná a rozzlobená.Přišla od školy a vůbec si Hachira ani Yutaky nevšímala.Tamiya se celý den vyhýbaly Yutakovy .Vždy, když šel okolo sklopila hlavu a šla dál jako by tam nebyl.Tamiyo byla tak naštvaná ne Hachira, že když ho viděla tak jí bylo zle a měla sto chutí ho zabít.Jenže Yuuce slíbila, že mu to neřekne.

A tak se dívka trápila celý den.Yuuka to viděla a tak šla za Yutakou a zeptala se ho „To co ti řekl Hachiro, tak budeš to dále rozmazávat?!“ a Yutaka se zasmál a řekl výsměšným hlasem „Ne“.Yuuka to všechno řekla Tamiyo, ale to jí stejně moc nepomohla.Tamiyo i tak poděkovala Yuuce.

Když byla středa, tak to Tamiya nevydržela a při hodině jazyků si s ním popovídala.Pak místo čtvrté hodiny šla za školní psycholožkou.A s tou si o všem popovídala, byl to velmi dlouhý a smutný příběh.Tamiyo vyprávěla o všem co se jí doposud stalo.Paní Adachi jí řekla, ať Tamiyo slíbí, že už jsi nikdy neublíží.Tamiyo jí slíbila, že už se to nikdy nestane.

A tak odešla a vše bylo v pořádku..Slíbit můžete cokoliv, ale ještě to dodržet.Tamiyo i sobě slíbila, že krev už svou vinou neuvidí, ale co když se něco stane s Yuukou, nebo jinými lidmi na kterých jí záleží a ona po žiletce sáhne znovu??
Autor Botan-san, 02.05.2008
Přečteno 260x
Tipy 4
Poslední tipující: N.Ryba
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí