no, tak stalo se

no, tak stalo se

Anotace: 1 year ago..

,,Odešel a zůstala mi tu po něm nedovařená večeře, tak moc jsem se těšila, až mu po dlouhé době zase uvařím...těšila jsem se, plánovala, jakou dobrůtku přichystám, aby mu to určitě chutnalo,aby mě za to pochválil a dal mi pusinku a já v jeho očích viděla zase to štěstí, jako dřív, když jsem mu vařívala... jenze on odešel, ani se mezi dveřmi nezastavil, když jsem se ho ptala, myslí-li to vazne..prostě sel a ja už jen stacila rict, at se nevraci. Nevracej se..uz se nikdy nevracej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prisel po praci a ja cekala, pripravena, vonava, jak si to pral.... pohrali jsme si spolu, nebo spíše já jsem si pohrála s ním a čekala jsem, že bude všechno ok, že mrkneme na filmík, že si budeme povídat, že bude všechno tak krásné, jako tomu bylo minule..jenže on se s jakousi mně neznámou strategií začal chovat divně, nic už se mu nechtělo, chtěl jít do vedlejšího pokoje, chtěl jít vařit....tak jsem se zvedla, šla vařit, on se oblékl a čekal...pak řekl, at toho vaření nechám... a když jsem se zeptala, jestli hodlá odejít dřív, než chtěl, odpověděl, že ano..tak jsem řekla-tak jdi hned......a on šel, sakra...šel a ani se neotočil, ani se na mě v těch pitomych dveřích nepodival, proste si odesel, jakoby tu nikdy, nikdy, nikdy nebyl........ Jenže on tu byl, sakra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Takže mě ZASE využil?"
Autor Adelka, 03.05.2008
Přečteno 356x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí