Bohužel ...

Bohužel ...

Anotace: Všem jen lásku, nad tu není - ta vždy pláč v úsměv změní...

Bohužel, je to z života mého.Byla jsem dívkou, co se jen učila, pomáhala, vařila v osmi letech ... snažila jsem se pro všechny být tou "nej"... Nynější život? V nemoci ležím na posteli, "přítel" mě psychicky i fyzicky týrá, rodiče nemám ... co k tomu říci ... prosím jen, žijte každý den "naplno" ... nemá smysl brát si dny pro nesplnitelné sny ... chce to žít a žít, dokud to jde ... nyní bych sama změnila svůj život, ale bohužel zpět to vzít nelze ... chci jen touto povídkou říci, ať lidičky žijete..."plným" životem, to je to jediné, co nyní přeji všem ... ač můj život uhasíná, mám vás moc ráda a proto píši toto, dejte na ta slova a žijte!!!! Život je velmi vzácný a krásný...Sic mi je zle a nevím, kolik minut zbývá do konce mého, chci všem říci, važte si života svého ... a třeba to nebudou minuty a budu mít ještě čas, zda ano, tak napíši něco zas... opakuji se, ale mám vás moc ráda, nechci ať potká vás zrada...bolí mě tělo i duše, ale vám chci jen štěstí popřát.Zkrvavené ruce píší tuto povídku, dala bych si facku, jak vypadám, ale protože vás opravdu ráda mám, píši... pro vás ...Ani nevím, zasloužím život či již smrt?Nevím...Ale jediné vám povím...žijte!!!To moc přeji všem...stékají mi nyní slzy, proč a proč mě to tak mrzí...nu, mám vás ráda, můj život je velká zrada... opakuji se, vím, ale chci to říci znova a znova...mám vás moc a moc ráda ... bojím se či nebojím smrti...nevím - ale ještě chvíli o život prosím ... Napsala jsem povídku a nevím zda má smysl, snad to není úplný nesmysl...je psaná s láskou...MÁM VÁS RÁDA...MOC..
Autor toužím.jít.dál, 24.05.2008
Přečteno 395x
Tipy 13
Poslední tipující: Charibeja, Agniezka, Alizzie, Iva Borecká, igniss, Caracol, Květka Š., Rafi..., Bubble - miluje - slunečnice, Simísek, ...
ikonkaKomentáře (9)
ikonkaKomentujících (8)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

...Sedmikrásko, je mi smutno z každé chvíle co tady s tebou jsem, také znám z dětství chvíle, dodnes se vracejí, léta je mohla odnést, ...to nikoliv. Ten mrňousek to nepochopí a jen se snaží, být co nej..., máma nepochválí, snaží se ještě víc, dospěje a stále teplo nemá, co dělalo špatně, mělo dělat víc...? Ne, nemuselo dělat víc, to v rodičovském srdci nenašla se vřelost, něha, vůbec nic. Jsou rodičové i tací, myslí..., nakrmím, obleču, zaplatím, dávám přece hodně, že to nestačí, to zapomněl jim někdo říct. V tobě to nebylo a ty to víš, netrap se, nedívej se zpátky. Jsi mladá, pěkná a chytrá a víš co máš dělat. Hudba, film, četba, sport, příroda, to všechno je tu pro tebe a tvé milované psaní, dej mu průchod, ať na veselejší notu zapřede. Myšlenky jinam nasměruj, láska připluje jako jarní vánek, životem radostně pluj...

06.11.2009 11:33:00 | strawbery

taky Tě mám ráda a jsem tu kdykoliv pro Tebe,ju..:) kdykoliv...nic nevzdávej,jasný?!?!?!!!! :)

13.01.2009 12:14:00 | Agniezka

z toho se dostaneš. taky jsem natrefila na podobnýho hajzla. ale je to už 5 let pryč. Hlavní je se nelitovat a utýct od něj. Nestojí ti za to

16.12.2008 11:27:00 | The_blood_of_Kingu

Žij ... ano, chtělo by to už začít ... děkuji !!!

28.05.2008 18:50:00 | toužím.jít.dál

Dušinko, ty žij. ŽIJ, ŽIJ, ŽIJ. Přesto všechno špatný, co se ti děje, ŽIJ NAPLNO, co jen to jde, užívej si každé chvíle, na všem hledej něco pozitivního... Je spousta lidí, co tě má ráda, na to nezapomínej! Jsme tu pro tebe. Objímám tě.. Drž se!

26.05.2008 18:09:00 | Caracol

Děkuji moc...

24.05.2008 19:05:00 | toužím.jít.dál

Musíš žít. Musíš.. Jsi tak hodná. Láska, kterou dáváš všem prostřednictvím tvých dílek je pro každého fakt hodně. Zkus to přetrpět. Zkus žít. Jsme tu pro tebe.. :-*

24.05.2008 18:09:00 | Bubble - miluje - slunečnice

Ty jsi ta, která musí žít. Ne my, snad nikdo z nás si to nezaslouží tolik, jako Ty... Prosím... Jsou lidi, kteří Ti pomůžou, na které se lze obrátit, aby jsi změnila to, co prožíváš, aby jsi dostala šanci. Nezahazuj to... Mám Tě ráda...

24.05.2008 17:56:00 | Simísek

Nezapomínej na lásku pro sebe, ať tu svou všechnu nerozdáš. Neubližuj si, tím nic nevyřešíš. Bereš ohledy na ostatní a samu sebe trápíš. Neboj se zatnout ránu těm, kteří Ti ubližují, Tvou lásku si nezaslouží. Zamávej jim a vydej se dál s cílem pomoci hlavně sobě. Život občas není peříčko, ale stojí za to pro něj žít, tak to nevzdávej :-))

24.05.2008 11:59:00 | Lorraine

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí