Jogurtový nápoj - dětství

Jogurtový nápoj - dětství

Anotace: Noc - je noc. Stojí před strachem. Už tak dlouho vzhůru. Potom - přichází zase on. Cítí dech. On chce stále více.

Troska! Ano, tou byla. Jako malou ji zneužíval její o rok starší kamarád. V té době si to ani nějak neuvědomovala, ale v budoucnu se to na ní dost podepsalo. Nevěřila lidem, bála se vycházet z domu. Trpěla neuvěřitelnými depresemi, léčila se u psychiatra. Nikdo však o zneužívání nic nevěděl. Styděla se a myslela si, že to nikdo nepochopí. Řeči typu "určitě to sama chtěla" by jí moc nepomohli. Její vztahy za moc nestáli. Myslela si, že klukům jde jen o jedno. O sex. Ale pak.. potkala ho. Jmenoval se Filip. Jak krásné jméno.. Prožívala s ním nádherné chvíle, ale o sexu vůbec nepřemýšlela. Jako by to pro ni bylo něco, co se nesmí. Co se nedělá.. Filip ale chápal. O ničem nevěděl, ale snad něco vycítil. Netlačil na ni, miloval ji.

-- Noc - je noc
Stojí před strachem
Už tak dlouho vzhůru
Potom - přichází zase on
Cítí dech
On chce stále více

Lásky - mluví z lásky
Jeho láska je v ní

Půlnoc - je půlnoc
A ona pláče
Sama
Všechny sny umírají
Půlnoc - je půlnoc
A ona pláče
Sama
A všichni andělé dneska v noci křičí --

Vždycky když "kamaráda" potkala, viděla v něm jen to, co se dělo před léty. Nedokázala se na něj dívat jinak než na hnus. Pořád ji to hrozně moc bolelo, i když od té doby uběhlo několik let. Nikomu to nikdy neřekla, byla to chyba? Vždyť byly děti..
________________________________________________________
Ten text v -- -- je text z písničky od LaFee - Mitternacht
Přečteno 245x
Tipy 4
Poslední tipující: Double_U_is_usually_W, Simísek, Bíša
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to krásná povídka...Udělala na mě obrovský dojem,krásná :-)

30.05.2008 19:24:00 | Defluent.Tears

Mnohdy se to stává...

30.05.2008 14:40:00 | Bíša

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí