Ten nejtajnější sen

Ten nejtajnější sen

Anotace: Každý z nás má nějaký sen . Ale jen málo komu se splní a když už , bývá za něj hodně vysoká cena .

Něco mě probudilo . Co to jen mohlo být ? Zamyšleně si sednu na postel , rozsvítím a poslouchám to zvláštní ticho které ovládlo můj pokoj . Nenapadá mě jediná věc , která by mohla být přičinnou mého probuzení a proto opět uhlehnu ke spánku . Má snaha usnout je však marná . Nedokážu popsat ten pocit , ale je to jako by mě něco táhlo nezmámo kam a naznámo proč . Ta věc byla každou chvilkou silnější a pomalu mě přemáhala . Aniž bych věděla proč , uprostřed noci sem se oblékla a vyšla na silnici . Bloumala sem ulicí a přemýšlela co tam vlastně dělám .
Najednou mě z toho přemýšlení vytrhl nějaký podivný zvuk . Lekla sem se a bála nejhoršího . Když sem dostala tu odvahu otočit se . Zpatřila sem muže , muže který vypadal přesně tak jak sem představovala mého prince na bílém koni . Podívala sem se mu do očí a spatřila sem něco užasného. Jeho oči byli plné lásky , lásky a touhy . Nevěděla sem proč ale myslela sem si že ta touha je po mě a ta láska je ke mně . Rozběhla sem k němu . On mě políbil a zmyzel .
Druhý den se děj opakoval , jen s tím rozdílem že mě nepolíbil ale řekl mi že mě miluje . Nevím jak dlouho ale myslím že kolem 1měsíce sem se každou noc záhadně probouzela a běhala za ním . Vzniklo mezi náma velké pouto . A já nechápala proč .
První dny sem si myslela že se mi zdá , ale sen to nebyl to vím určitě . Protože sem by vám nemohl nosit růže a před odchodem dávat zamilovaná psaní . Ve kterých bylo vždy jen napsáno : Miljuji tě a prosím neptej se mě na nic . A já poslechla , nechtěla sem vědět nic . Stačilo mi že mám tajnou noční lásku .
Jednu noc , když sem se opět probudila a vyběhla na ulici , nebyl tam . Čekala sem dlouho ale on nepřišel . S pláčem sem odešla domů . Druhý den sem se tam v noci vydala opět . To co jsme spatřila už asi nikdy nevymažu z paměti , byl to srašný pohled . Na silnici přesně tam kde jsme se každý den scházeli ležel on . A z kapsy mu koukalo to psaní které mi dával každý den . Vzala sem ho a začla číst řádky , které tentokrát bylo jiné než vždy . Stálo tam doslova toto: Až teď má milovaná neznámá ti mohu říct kdo jsem byl . Víš každej člověk má nějakej svůj nejtajnější sen a každýmu se musí před smrtí splnit . Tvým nejtejnějším přáním jsem byl já . Jenže já zemřel moc brzy a nestihl jsme se potkat . A proto jsem byl vyslán každou noc za tebou , aby se ti splnila aspoň část tvého snu . Víš já jsem již ve skutečnosti mrtvý pět let . Zemřel sem na tom místě kde ležím teď a přejelo mě auto . Ale musím ti říct ještě něco . Já přišel abych ti splnil tvůj sen , kterej se ti musel splnit před smrtí . Což znamená , že již brzy umřeš . Promiň že jsem ti to napsal , ale i to byla povinnost kterou jsem musel splnit .
Dočetla jsem poslední slovo a uslyšela zvuky aut , již nešlo uskočit , najel přímo do mě a já zemřela.
Autor BlackGirl, 14.06.2008
Přečteno 398x
Tipy 3
Poslední tipující: Elissbeth, něžnost-sama
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

pribeh se mi libil, az na to zmyzel..nebylo by lepsi zmizet??Jo a ten konec by mohl byt krapet jiny...myslim ten jeho posledni dopis...jinak napad dobrej :)

14.06.2008 20:24:00 | něžnost-sama

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí