Jaro

Jaro

Anotace: O něco sem se snažil

Krásné jaro přichází. Čerstvý chladný jarní vzduch obepíná okolí. Lidé si sedají na lavičky pokryté jinovatkou. Je brzy ráno a v těch malých parcích se zelenající lístky stromů otáčí za větrem. Ptáci si prozpěvují, lidé se usmívají, někdy se dokonce i hlasitě smějí, z vesela na sebe pokřikují a pískají - pomalu tají. Šumění listů a nebe je překrásně modré. Je světlé, rozpouští se k obzoru. Slunce jasně září, už je kolem oběda a cinkání příborů je stejné jako v budoucích letních nedělích. Klidné tempo ulic pomalu plyne - všichni se pozvolna probouzí po dlouhém zimním spánku.
Autor ratvasilis, 28.06.2008
Přečteno 425x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

snažil sem se o zachycení okamžiku (jako kdyby ses díval na fotku). Nikdo není dokonalý-ostatně člověk který napíše úvahu o povrchnosti by to měl vědět.Ale chápu, že ses asi špatně vyspal a nebo na tebe něco leze (třeba puberta)a tak ti něco vysvětlovat bude asi stejně zbytečný. :-)

30.06.2008 08:57:00 | ratvasilis

zdar letadlo, je jasný ,že to není povídka avšak kam to zařadit když nikde v menu nevidím téma Popis? Neboj se já nejsem takový idot.

30.06.2008 07:28:00 | ratvasilis

hm, fakt se to moc nepovedlo, jestli je tohle povidka tak jsem letadlo.

28.06.2008 22:32:00 | davedav

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí