Vajíčka

Vajíčka

Anotace: Přátelé jsou jako vajíčka.

Koupila jsem si plato vajec. Standardní počet kusů 10, jakost A, hmotnostní třída M.
Spolu s nákupem jsem je uložila do igelitové tašky Hypernova a vydala se na cestu k domovu. Žel, co čert nechtěl, nešikovnost nepozorného cyklisty zavinila můj nekontrolovatelný náraz i s taškou do patníku. Má vajíčka! Všechna má vajíčka! Jestlipak přežijí tento náraz? To zjistím až doma, doma v Bystřici.
Cesta autobusem mým vajíčkům na zdraví nepřidala. Kodrcání Karosou po dobu dlouhou jako čekání na občanku poznamenalo několik dalších vajíček.
Konečně! Konečně v bezpečí domova! Tašku jsem odložila na pracovní linku v kuchyni a počala vybalovat. Chleba, rohlíky, šunka, rajčata a konečně má vajíčka!
Přes neprůhledný obal zatím nevidím jejich stav. Opatrně a pomalu otevírám krabičku...
Katastrofa! Vajíčka, která utrpěla náraz, byla rozmašírovaná na nejmenší kousíčky; bílky se smíchaly se žloutky a celé to doplňovaly rozdrcené skořápky. To bych nepoužila ani na omeletu.
Další část tvořila vajíčka, která přežila náraz cyklisty, ale trpěla cestu autobusem. Byla popraskaná a některá se při bližším zkoumání ukázala jako zkažená.
Ach, má nebohá vajíčka. Musím vyhodit ta rozmačkaná, popraskaná i nakřáplá.
Ale počkat... Tady zbyla tři celá vajíčka! Prohlížím je ze všech stran, ale nenacházím na nich žádnou vadu.
Mám tedy tři krásná vajíčka. Nezkažená, nenakřáplá, se žloutkem i bílkem. Tahle už si budu opatrovat.
Autor Alžběta., 05.07.2008
Přečteno 294x
Tipy 7
Poslední tipující: Grafomanická MIA, Yenneä, Mademoiselle S., PoeziGirl, Bíša
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

To je nápad... jen ti nejlepší přátelé a odolná vajíčka přestojí všechno. I náraz do patníku:)

13.08.2008 15:32:00 | Grafomanická MIA

Hezky napsaný, opravdu se mi to pěkně četlo. Zajímavý nápad!

24.07.2008 23:04:00 | Mademoiselle S.

Hej to je strašně hezky napsaný...

06.07.2008 14:26:00 | PoeziGirl

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí