Zvlaštní hlas

Zvlaštní hlas

Anotace: Tak trochu "jiná" vášeň.

Jeho prsty se rozběhnou po mém těle jako po bíločerných klávesách piana, každým stisknutím jedné klapky cítím teplo jeho konečků prstů. Tolik citu v každém tónu mě rozeznívá jako ten krásný hudební nástroj, co mu tak sluší. Energie té melodie tryská z každého mého póru, bojím se pohnout abych tento okamžik nezkazila. A pak ten tichý šepot, každé slovo pohladí mé vlasy a pomalu jako pohlazení po tváři mi ševelí do ucha a do mozku mi píše jednotlivé sloky té písně. Jeho hlas uvnitř mého těla, tolik něhy jsem ještě nikdy necítila. Začne přidávat na intenzitě, v zátylku mi zježí chloupky. Potichu šeptám, aby nepřestával. Za každé další slovo zaplatím cokoli si bude žádat, odejdu z domova, opustím přátele, budu prodávat své tělo, do zemdlení půjdu bosá přes hory a bez vody projdu pouští, nic nebude nemožné, jen ať tuto chvíli smím prožívat znovu a znovu. Začínám se třást, jako kdybych měla zimnici z horečky, marně se snažím rukou uchopit tu sametovou stuhu, kterou obtáčí mé tělo, cítím její hebký dotek na své holé kůži spolu s jeho horkým dechem vydechujícím z měkkých rtů. Jeho hlas už nešeptá, křičí, zní naléhavě, ve výškách se mi zarývá do srdce....ta bolest! Svírá jej v ledových dlaních, abych nikdy nezapomněla na svůj slib. Bolestivá touha prostupuje mým tělem. Cítím ho v každém nervu a je to tak ohromující, že zapomínám dýchat. Obklopuje mě světlo, nevím zda umírám nebo opět ožívám, nic není důležitějšího než já a on. Raději zemřít než to skončit. Ticho. Najednou mě vysvobozuje ze svého zajetí, zvuk jeho hlasu se vytrácí a i jeho hbité štíhlé prsty mizí v nenávratnu. Zalapám po dechu, jako kdybych se vynořila z hloubky oceánu. Otevřu překvapeně oči, chvíli nedokážu poznat realitu, po tváři mi stéká jediná slza. Stírám jí prstem stále ještě se třesoucí ruky.
Vypínám mp3 přehrávač. Toho kdo zpíval tuto píseň nikdy nepotkám, avšak jeho hlas mi dává víc než by si mohl pomyslet a já jsem vděčná za to, že jej mohu poslouchat. A nepřestanu dokud mi bude sloužit sluch a mé srdce bude tlouct......potom si jej vezmu sebou na věčnost.
Autor Black Swan, 14.07.2008
Přečteno 442x
Tipy 3
Poslední tipující: Tapina.7, Cassée Moteur
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Jsem si to nemohla odpustit :) Moc se mi to líbí :) Jednou na něj zajdem ;) SLibuju! I na celej band :)

30.07.2008 20:57:00 | Cassée Moteur

:) Je to moc pěkné a námět je originální. Vůbec mě nenapadlo, že by to mohlo skončit takhle, chválím:)

15.07.2008 16:55:00 | BlacckHermione-Emm

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí