Druhá šance?part II

Druhá šance?part II

Anotace: další pitomost

Chodila jsem městem a posílala lidi doslova na smrt.Dokonce mě to i vcelku bavilo,ale pořád jsem musela přemýšlet nad tím jak jsem promrhala předchozí život...
Nedávno jsem si zrovna vzpoměla sama na sebe a na kluky.
No tě prc,co víc k tomu dodat,byla sem prachsprostá kurva,ale pár jsem jich opravdu milovala.První se jmenoval Varg,trvalo to něco přes 4 roky...Byl to muj první vážnější vztah,ale co z toho zbylo?Hovno!Začla jsem se prostě chovat hloupě a pak jsem ho poslala k vodě.
Na to jsme začala kouřit a chlastat jak prokopnutá.Další můj kluk mě v tomdle ještě podpořil a přidal k tomu ty svý libůstky...na ten první potah s jointa nikdy nezapomenu,sice za to Bob nemohl ale i tak.Tenkrát mě do toho holky přemlouvaly ale já jsem nechtěla,pak si moje neštastná láska přede mne stoupla v ruce to brko a bylo to jen:Andy no ták aspoň jedny plíce.Tenkrát se na mě tak krásně usmál,nemohla jsem to odříct....Pak to šlo z kopce.
Další moje známost byla dcl zajímavá.Co říct,skončili jsme spolu v posteli a pak jsme se nějak dali dohromady...klapala to do té doby než mě začal nutit do sexu.
"Kurva!"zvedla jsem se a utíkala jsem nocí k mladý holčině,která zvracela na okraji chodníku.Vzala jsem její obličej do rukou.
V očích mě začaly pálit slzy,byla tak mladá.Sfetovaná a spitá jako doga.Věděla jsem co musím udělat.Pohladila jsem ji rozklepanýma rukama po tvářích,chvilku jsem na ni koukala...Nakonec jsem na její mladé ustarané čelo přitiskla mé smrtelně ledové rty.Bylo to to poslední co tady na tom světě pocítla....
Smutná a lehce otřesená z toho co jsem viděla sem mizela nocí dál do města.
Stalo se ovšem něco co jsem neočekávala uviděla jsem něco respektive někoho co změnilo i ten můj pitomej posmrtnej život....Prostě Error!!!
Autor Sick901, 19.07.2008
Přečteno 242x
Tipy 2
Poslední tipující: Jul
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí