In memoriam

In memoriam

Anotace: zpověď neživého ---

Chtělo bych vám vyprávět o svém životě, ale nevím, co z toho, co jsem zažilo, byl život, pokud vůbec něco. A stejně mi pořád něco uniká, takže začnu od toho, co si pamatuju.

Ani nevím jak, ale prostě jsem se najednou ocitlo v jakési bublině nebo co to bylo, nejdřív bylo všude kolem strašné teplo, pak přišlo něco jako takové divné zemětřesení, pak byla chvilku zima a pak zase teplo. Jestli jsem to správně pochopilo, mamča mě vyhodila ven skrz takové to hnusné místo, které vy lidi prý normálně neukazujete, jen tam posíláte ostatní, když jsou zlí. Kolem mojí bubliny to šustilo, jak tam pořád někdo chodil, a když mamča občas zvedla zadek a moje bublina se trochu pohnula, ťuklo to, takže tam těch bublin asi bylo víc.

No a jednou máti nějak divně zakřičela, zase byla chvíli zima a pak mě něco chytlo za bublinu a letělo jsem vzduchem a... a... a pak nevím, bublina lítala vzduchem a bylo mi špatně. Pak byla celkem dlouho strašná, ale fakt strašná zima a pak konečně trochu tepleji, ale zase jsem lítalo, ale naštěstí jen kousek – jenže pak se ozvala strašná rána a bublina se rozbila a já se najednou ocitlo ve strašném horku a rozteklo se a prskalo a celé jsem ztuhlo a spodek mi trochu zčernal, ale pak jsem zas letělo a přistálo na něčem bílém a placatém. A pak ze mě někdo kus odtrhnul a já ztratilo vědomí.

Když jsem se zas probudilo, bylo jsem v jednom kuse, ale tak... tak nějak divně. Kolem bylo teplo a vlhko a bylo to trochu nepříjemné, ale pořád lepší, než lítání, Jenže pak jsem se s tím ostatním kolem sebe dalo do pohybu a bylo to takové déja vu, protože se dělo to samé co tehdy s mamčou, takové divné zemětřesení a ten někdo – asi člověk – mě vyhodil ven tím samým hnusným místem, co tehdy ona, takže jsem se asi znova narodilo nebo co – jenže jsem zas letělo a pak bylo všude kolem strašně mokro a letělo jsem vodou a...

A teď jsem tam, kde jsem a pořádně nevím, co se stalo, spoustu věcí nechápu a kolem je spousta vody a cítím se tak nějak – rozplizle. Ale jsem na sebe hrdé, protože bych řeklo, že na kuře, co nikdy nežilo, mám teda dost slušnou slovní zásobu.
Autor aguia, 20.07.2008
Přečteno 270x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí