výlet

výlet

Anotace: je to o dvou lidech ,kteří se vydají na výlet

Bylo krásné letní počasí a Lucie s Martinem se rozhodli,že si vyjedou na výlet.Pojedou jistě na hrad a potom do cukrárny.Tedy vyjeli se vším vybavením.Po cestě jim svítilo slunce.Po chvíli dorazili na pradávný hrad.Vešli ,tedy dovnitř a už na ně čekala paní ,která tam provázela.Lucie s Martinem byli velmi nadšení.Poděkovali a vydali se do cukrárny,která byla 40 metrů od hradu.Najednou se spustil silný déšť.Oba dva nasedli na kola rychle jeli.Když vešli do cukrárny přestalo pršet.Bylo jim to divné.Zeptali se lidí,kteří tam také byli.Lidé se sice báli,ale po chvíli mlčení jim ,tedy začali vyprávět.Jednoho dne ,když byl úplněk narodilo se královně dítě,ale král nebyl spokojený ,tak se rozhodl až dítěti bude 18 bude viset na šibenice,ale královna to nechtěla,tedy po narození dítěte sama skočila z hradu a mrtvou jí druhý den našel její manžel.Když synovi bylo 18 let popravil ho jeho vlastní otec,protože věděl,že jeho matka skočila kvůli němu.Po týdnu zemřel i otec.A od té doby jejich syna nikdo nevysvobodil ani nikdo neví jak.Proto,když někdo vejde do hradu a vyjde pryč zněj ,vždy se spustí takový silný déšť.Lucie s Martinem poděkovali a na nic nečekali a jeli domů.A od té doby už nikdy nejeli na ten hrad a nikdo ještě neosvobodil toho syna.
Autor delfinka1710, 01.08.2008
Přečteno 339x
Tipy 11
Poslední tipující: Eruntano, Marfuša, už ne pernikova princezna, Egretta, Petbab, .K.r.i.s.t.y., Princezna.Smutněnka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (7)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Napínavé vyprávění . Tady už cítím krůček vpřed.
Hodně štěstí do dalšího tvůrčího psaní.

07.08.2008 09:33:00 | Marfuša

chtelo by to vice rozvest,ale neni to spatny;)

06.08.2008 16:27:00 | už ne pernikova princezna

Souhlasím se všemi... ale časem se všechno zlepší:) příště by to chtělo více rozvést... Více popsat jak to všechno vypadalo, zaplést do toho nějakou přímou řeč a tak dál...:)

06.08.2008 14:58:00 | rry-cussete

Souhlasím s ostatními...člověk by čekal, že zrovna Lucie s Martinem se vrhnou do osvobozování, a ne, že jen tak zdrhnou...Jen malá poznámka....za tečkou i čárkou se píše mezera...lépe se pak text čte. ;) Ale jako rozjezd to není špatné :)

06.08.2008 14:43:00 | Egretta

chce to silnější drama, snad i dialogy, zápletku, vyvrcholení děje, vykreslení charakterů osob

02.08.2008 20:30:00 | Petbab

No,jako nápad je to dobrý,ale jinak by to chtělo lepší formu :) Ale taky věřím, že to dopiluješ :)

02.08.2008 19:42:00 | .K.r.i.s.t.y.

Já spíš postrádám pořádnou zápletku. Ale věřím, že to dopiluješ!

02.08.2008 15:57:00 | Princezna.Smutněnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí