Má hudba - Můj život

Má hudba - Můj život

Anotace: Hudební charaktery postaveny před těžké životní situace. Prosím berte to s nadhledem, opravdu proti žádné z jmenovaných skupin nic nemám... I když...

Svět skrývá mnoho umělců a mnoho názorů na řešení situací. Od několika z nich sem si vybral výstavní exempláře a postavil je před několik nelehkých situací.

Situace číslo 1. Exemplář sedí na lehátku se svou vyvolenou a dívá se na východ slunce.

Technař - Dojíždí zbytky Tripu a směje se tomu jak velký pomeranče se daj dneska vyrobit. Dívky si výrazněji nevšímá.
Hoper - Snaží se složit "hustej beat". Dívka znechuceně odchází.
Emař - Má depku a dívku nudí výčty svých jizev (zaručeně od medvěda). Dívka nakonec propadá těžké depresi a na důkaz lásky se oba ve společném objetí sebevraždí.
Metalist - Dívá se na hodinky a sezná, že je vhodný čas vrátit se do rakve. Pokud je dívka ještě živá odchází.
Rocker - Nablije dívce do klína.
Vyznavač sekty Folku - Drnká na kytaru jednu ze svých srdcovek, dokud nezjistí že sedí sám. Pak si uvědomí že vlastně celou dobu seděl sám.
Dechovkář - Políbí nejmladší vyznavačku této hudby, jejíž věk činní něco málo přes sedmdesát let. Poté zapěje jednu z repertoáru skupiny EaW.
Diskant - Pohladí vedlesedícího chlapce a zeptá se na věk.

Situace číslo 2. Okolo exempláře projíždí auto, ze kterého vyřvává 50 cent /Hip Hop

Technař - Dojíždí zbytky Tripu a běží za autem po všech čtyřech v domnění že je hlídací pes.
Hoper - Klesá pod tíhou kulek, které z projíždějícího auta obdržel.
Emař - Propadá do hluboké deprese.
Metalist - Utíká za autem stejně jako technař, nakonec ho však dohání, zuby trhá na cáry pneumatiky a nakonec i osazenstvo.
Rocker - Snaží se nespadnout pod kola.
Vyznavač sekty Folku - Tiše žbrblá něco o neúctě k muzice.
Dechovkář - Dostává infarkt.
Diskant - Snaží se dostat za nejbližší popelnici, pryč z palebného prostoru.

Situace číslo 3. Exemplář sedí u smrtelné postele starého člověka.

Technař - Snaží se všechny truchlící přesvědčit, že po něm jde FBI a ta mrtvola je ve skutečnosti nastrčený Terminátor.
Hoper - Plácne starouše po zádech a prohodí něco jako: "Budeš dobrej negře!"
Emař - Nemá depresy, raduje se. Zjistil totiž, že to tady v tom lágru není na věky. Ze samé radosti se jednou až dvakrát řízne.
Metalista - V koutě stlouká dřevěný kříž a lačně se po očku dívá na umírajícího.
Rocker - Chlastá a tvrdí že je to na zdraví zesnulého.
Vyznavač sekty Folku - Nabízí se že zahraje requiem zesnulému na pohřbu, nejlépe na kytáru.
Dechovkář - Je to jeho postel.
Diskant - Snaží se zjistit kam odvezou mrtvolu.

Situace číslo 4. Exemplář je zajat zlým černokněžníkem a je uvězněn do nejvyšší věže.

Technař - V absťácích umírá.
Hoper - Snaží se vyzvat černokněžníka na rap battle a je nakonec pro svou obtížnost usmažen fireballem.
Emař - Místo na zdi počítá dny na ruku. Situaci jinak neprožívá.
Metalista - Hibernuje. Po dlouhé době umírá na nedostatek čerstvého masa.
Rocker - Chvíli zkouší abstinovat, po dvou hodinách umírá na nedostatek alkoholu.
Vyznavač sekty Folku - Zkouší čarnokněžníka obměkčit jednou z písní Vlasty Redla... Po první sloce je usmažen jako Hoper.
Dechovkář - Pokud ho černokněžník neodpojí od kapaček, situaci výrazněji neprožívá.
Diskant - Je ubit už z principu.

Situace číslo 5. Exemplář je požádán o cigaretu.

Technař - Nedá dokud neprokážet že nemáte nic společného s FBI a nechcete mu ublížit.
Hoper - Oslní vás zlatým dolarem co má na krku, okrade vás a zdrhne.
Emař - Dá vám celou krabičku a než mu ji stačíte vrátit s hysterickým pláčem utíká skočit pod nejbližší autobus.
Metalista - Usměje se na vás a to je také to poslední co vidíte.
Rocker - Nic vám nedá, vysockuje z vás ještě peníze na panáka.
Vyznavač sekty Folku - "Ne, ne, prosím neotravujte mě... Já, ani má kytara opravdu nekouříme... Ne, opravdu ne... Prosím běžte pryč."
Dechovkář - Kouřící exemplář se nepodařilo sehnat.
Diskant - Nabídne extázy, výměnou za trochu něhy.

Situace číslo 6. Exempláře jsou postaveny v rovný boj muže proti muži.

1 umírá Dechovkář - Na stres před bitvou.
2 umírá Emař - Při pohledu na běsnícího metalistu si v koutku arény upižlá žíly radši sám.
3 umírá Vyznavač sekty Folku - Přerazil o metalistu sice svou kytaru, ale nebylo mu to nic platné.
4 umírá Hoper - Nemohl umřít první ani poslední, aby to nemělo rasový podtext.
5 umírá Rocker - Nestačil doběhnout k výčepu dřív než vypotil veškerý alkohol.
6 umírá Technař - Přestože si myslel že je Pepek námořník a požil špenát, metalistovo kopí bylo rychlejší.
7 umírá Metalista - ač hrdinný bojovník, na jeho osobním, příručním kopí nabodnuto 6 srdcí, tak podlehl mocné magii Diskanta.
Jediný přeživší Diskant - To máte za to, že byste ho všichni furt jen ubíjeli. Dragostea Din Tei for ever! Cucáci!
Autor pTk, 03.08.2008
Přečteno 334x
Tipy 6
Poslední tipující: Baldeus, Čarokrásná dívka od vedle
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já mám dost :D:D

03.08.2008 06:21:00 | Baldeus

Tak za tento výtvor jsem si Tě přidala mezi oblíbené autory. Smála sem se celou dobu, ale ten konec mě zcela odzbrojil.

03.08.2008 02:45:00 | Čarokrásná dívka od vedle

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí