Výstřel

Výstřel

Anotace: Někdy vás pocity donutí přemýšlet o různých věcech.

Stála tam..oči zalité slzami, rozevláté dlouhé tmavé vlasy... Dívala se do dálky a odpočítávala poslední minuty. Hlavou se jí honilo tolik věcí... Je zbabělá, když utíká před životem? Klesla k zemi s rukama v pěst. Byla neutěšitelná. Třásla se po celém těle a prosila sama sebe, aby dostala odvahu.

Roztřesenou rukou vytáhla z batohu nabitou zbraň...chvíli se na ní jen tak dívala a přemyšlela..Opravdu je to tak, že člověk neslyší ani ten výstřel? Přitom pomyšlení se pousmála.. Nakonec to není tak těžké. Přiložila se ke spánku zbraň.. Znova se rozplakala.. Nemuselo to tak být.. křičela do dálky... Opět klesla k zemi.. K čemu je Vám život, když ho neumíte žít.. K čemu je Vám bolest, když jí neumíte překonat... a k čemu je Vám nabitá pistol, když se bojíte zmáčknout spoušť..

Otřela si slzy, vstala a podívala před sebe. Viděla moře..stála na útesu a vlny pod ní zběsile narážely do skály s obrovským hlukem. Přiložila si opět zbraň ke spánku a tiše řekla: "Ale já mám odvahu." Ozval se výstřel. Vnímala, jak klesá k zemi.. cítila teplou krev jak jí stéká po tvářích. Ten pocit byl vysvobozující.. věděla, že teď už bude dobře..Necítila bolest a necítila úzkost. Jako kdyby se jí z hlavy vykouřily všechny myšlenky a teď už vnímala jenom to ticho..
Autor magge, 14.08.2008
Přečteno 323x
Tipy 1
Poslední tipující: Maggots
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Musím souhlasit s derrry. Možná jsem hodně náročná a čekám od děl něco víc, co mi tvé nemohlo nabídnout. Snad příště.

16.08.2008 22:18:00 | 0-0

Píšu o svých pocitech. Je možné že se ti to zdá neoriginální, a nejspíš je to i pochopitelné. Pro mě je to ale jediný způsob jak se nezcvoknout a dostat blbý myšlenky ze sebe.

14.08.2008 20:46:00 | magge

KDyž mě v půlce takhle krátkého dílka přepadla myšlenka "Tak už se konečně picni", tak to asi nebude moc dobře. :-( Kdyby tam bylo aspoň trošku originality...ach jo.

14.08.2008 18:01:00 | derrry

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí