Brzo ráno...

Brzo ráno...

Anotace: Menší zamyšlení nad tím, jak bych chtěla někdy strávit ráno! :)

Probudil mě svěží vzduch z otevřeného okna, provoněný jarním kvítím a štěbetáním ptáčků. Rozhodnu se tedy vstát dříve z rozehřátého pelíšku a projít se přírodou brzy ráno, což se velmi málo podaří. Oblečená jen v šortkách a červeném tílku s krátkými rukávy se vydám do ještě trochu zamlženého a rosou obohaceného údolí. Míjím krásně rostoucí keře, na kterých visí orosená pavučinka s jednou muškou, kterou si pavouček schoval na dnešní ranní snídani. Mé kroky, které šustí v napadaném listí a trošku delší trávě doprovází zvuky datla, který nelení jako občas já a léčí stromy. Pomalu sestupuji po zeleně zarostlé stráni. Musím se občas přidržet okolního rostoucího stromku. Když už konečně stojím na dně údolíčka, rozhodnu se vykoupat v průzračně modrém jezírku a v zápětí se chválím za tak dobrý nápad. Voda není studená, je tak akorád přizpůsobená mé náladě. Stačí udělat pár temp a už se cítím osvobozená a na světě není a nikdy nebyl žádný problém. Mezi stromy přímo na hladinu tyrkysové vody prosvítají hřejivé paprsky sluníčka, které se do odpoledne změní v ohnivé ruce a neustále nás budou nutit vyhledávat stín a chlad okolní přírody. Ale nezabývám se tím, užívám si jen tu nádhernou chvíli a poslouchám. V tom tichu, daleko od městského hluku by se dalo říct, že slyším i trávu růst. Sice nerada, ale přesto si uvědomím, že bych se měla vrátit zpět. Nechce se mi tuto chvilku ukončit, ale krotím se tím, že zítra se také mohu smočit a relaxovat. Vyšplhám tedy zpět po stráni a navrátím se zpět.
Autor dvorkl, 28.08.2008
Přečteno 236x
Tipy 4
Poslední tipující: Taker-666, Comparare
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

představoval jsem si to a musím říct,že máš pravdu,bylo by to nádherné,škoda,že se probudíme na poslední chvíli,dáme(a to ještě jak kdo a jak kdy)rychlý čaj,housku do ruky a tradá do školy nebo do práce.Mít tak někde ten Tvůj kousek přírody a čas po ránu*

03.09.2008 17:18:00 | Comparare

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí