Zlomená křídla 3 - Ellanor

Zlomená křídla 3 - Ellanor

Anotace: ....

Sbírka: Zlomená křídla

V rudě vymalovaném a jinak spoře vybaveném pokoji stojí před obrazem dívka. Odráží se v něm její vlastní tvář, hloubavé čokoládově hnědé oči a dlouhé husté černé vlasy. Ano. Dívala se na svůj vlastní obraz, který byl nedávno namalován.
Tak to jsem já, Ellanor, pomyslela si v duchu. Jenže s tím rozdílem, že tam jsem se smála. Teď už se nesměji. Ale vlastně směji, hořce.
Skloní hlavu a chvíli pozoruje špičku svých vysokých černých bot, které jsou částečně skryty pod sukní stejné barvy.
„Bene, Bene.“ Špitá si pro sebe.
Podívá se z okna ven, kde panuje hluboká noc. Přežila další den ukrytá před slunečním světlem, a proto může opět vyrazit k hrobu. Hrobu toho malého lidského stvoření. Jejího bratra.
Už čtvrtou noc jej může pouze vidět na malém portrétu v malé vitrínce a číst jeho zlatě napsané jméno na žulovém náhrobku.
Vzpomínky ji zavedou do minulosti…
Brat se narodil krátce poté, co jako osmnáctiletá utekla z domu, dala se k partě Nočních přízraků a brzy se stala upírkou. Vlastně konečně jedním z nich. Oficiálním členem. Takhle lákali všechny nové. Byla zatím divoká, neznala pravidla upírů, a proto ji drželi ostatní stranou.
Svého bratra, Bena, mohla spatřit až když mu byl půl rok. Ale samozřejmě ne osobně. Vždyť byla upír. Pro lidi báchorka, nebo zvíře. A navíc se nechtěla vrátit domů.
A proto ten malý balíček sledovala pouze přes okno, když celý dům spal. Pozorně pozorovala jeho veškeré pohybu, mumlání se ze spánku a občasné cucání si palce. Tohle jí stačilo, aby byla šťastná.
Pomalu rostl a ona byla u toho. Až mu bylo deset… A jí stále osmnáct, dle lidského věku. Byla by jeho starší sestra. Osm let už je vcelku normální sourozenecký rozestup.
Více let se bohužel nedožil.
Zatne prudce ruce v pěst právě ve chvíli, kdy se ocitne před branami hřbitova.
Bene…
Neslyšně přeskočí zídku, které odděluje hřbitov od okolí a zamíří již známou pěšinkou k hrobu jejího malého bratříčka.
Přičichla k narcisům, které přinesla včera a k růžím, které sem položila předevčírem. Květiny byly stále svěží a nádherně voněly. Alespoň něco pozitivního na tomto okamžiku.
Mlčky se posadí na zem před hrob. Nevnímá chlad země, jen upřeně pozoruje fotku Bena.
Polohlasem si něco téměř neslyšně šeptá francouzsky a občas nějaké latinské slovíčko. Ale asi by nikdo jiný, kromě ní, nevěděl, co to znamená.
„Jo!“ Vyhrkne ze sebe. Kdyby jí někdo pozoroval, nechápal by.
„Musím najít vraha. Musím…“
Autor Wyrda, 28.08.2008
Přečteno 344x
Tipy 6
Poslední tipující: Tempaire, Flow Calipso, něžnost-sama
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí