ONA a život s ní

ONA a život s ní

Anotace: _-_-_-_-_

„ Nééééééééé ……….. VYPADNI ! VYPADNI !!!! „ křičela . Zase jí navštívila . Zase tu byla . Nedala ji spát . Vkrádala se do jejích myšlenek . Nabádala ji hrůzostrašným nápadům . Ubližovala jí .

„ TAK SLYŠÍŠ ? VYPADNI ! NECHCI TĚ TU „ řvala a házela vším co ji přišlo pod ruku . Pochvíli si sedla do kouta svého , dříve radostného , pokoje . Objala si kolena , pohupovala sebou dopředu ….. dozadu …dopředu , jako na starým , babičiným , houpacím křesle . Broukala si svou písničku , kterou jí naučil maminka , aby JÍ zahnala . Snažila se uklidnit , ale nešlo to , připadala si jako by ji měla hlava puknout na tisíc kousíčků . Chtěla JI zahnat pryč . Nenáviděla JI . Strašně se JÍ bála . Bývaly dny , kdy se vůbec neukázala . Dokonce i týdny , ale potom to bylo horší a horší …………

Byla pryč . Zahnala JI . Dívka se zhroutila na chladnou zem a zhluboka dýchala . Třásla se, byla jí strašná zima , ale neměla na to aby vstala a šla si lehnout do postele , byla slabá , tak slabá jak se ještě nikdy necítila . Přála si , aby u ní byla její matka . Proč zrovna dneska měla ten pracovní večírek ? proč tu není s ní ? Jindy tu s ní sedí a objímá jí a pak je to dobrý , ale dneska to bylo jiný . Hodně silný . Dnes jí nešetřila . Kapky slaných třpytivých slz dopadají na podlahu a vytvářejí menší jezírko strachu , smutku , samoty . Pouliční lampa zhasla a tma rozhalila svůj velký černý šál a všechny do něj zahalila . Usnula . Ráno se dívka probudila ve své posteli , přikrytá . Bolelo jí celé tělo a cítila se strašně unavená . Vstala , umyla se , lehce nalíčila a vybrala si své oblíbené tričko a kalhoty . Vyrazila do školy , jako každý čtvrtek . Přemýšlela nad matematickým testem co dnes mají dostat .

Věděla , že ONA zase přijde . Vrátí se . Přijde a bude jí trápit . Věděla to , ale už ji nic jiného nezbylo , ale dnes u sebe bude mít svoji matku .
Autor *..::AduSHka::..*, 29.08.2008
Přečteno 247x
Tipy 4
Poslední tipující: N.Ryba, stmivani.na.lepsi.casy
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí