Here with me ...

Here with me ...

Anotace: Podle písničky od zpěvačky Dido - Here with me ...

…Dveře se zavřely a ty jsi odešel …

Prudce se v posteli napřímím a otřu si zpocené čelo. Kouknu na digitální hodiny. 3 ráno. Už nemůžu usnout, tak mi nezbývá než se posadit a koukat na byt, který je ozářen jen pouliční lampou. Pomalu se rozhlížím kolem a uvědomuji si každý předmět, kterou jsem nechala na svém místě, nic jsme nepřesunula, vše, čeho ses někdy dotkl jsem nechala tam, kde to vždy bylo. Chci aby o tak zůstalo, abych na tebe mohla pořád vzpomínat a abych měla pocit,že tu jsi pořád se mnou, ale proč jen ten pocit ... Já tě chci cítit.
Od té doby co jsi „odešel“ nemůžu spát, nemůžu normálně žít a vlastně ani odtud nevycházím. Chci být pořád s tebou aspoň takhle …

„Ahoj, nechceš jít na kafe?“ ozve se na druhém konci telefonu.
„Ne.“ Zní má stručná odpověď.
„A nemám se stavit?“
„Ne. Musím končit, ahoj.“ Zavěsím a přejdu k oknu.
Venku zahlédnu dvojici, připomíná mi nás, jak jsme se ještě nedávno procházeli po ulicích města. Opřu si čelo o chladné sklo a zavřu oči. Nechám plynout vzpomínky na jednu procházku v dešti. Přišli jsme domů úplně mokří a pořád se něčemu smáli.
Usměji se a upřu zase oči ven. Ti dva už tam nejsou. Stejně jako nejsme mi dva …

Nikdy jsme tě neslyšela jak dýcháš … Prostě v noci bylo ticho … Ale tentokrát je to nějak jiné. I když spím tak cítím že se něco děje, že něco není v pořádku … Ano, přestal jsi dýchat … Dveře se zavřely a ty jsi odešel …

Zase se probudí úplně zničená se slzami na tvářích, ale tentokrát je ráno. Prožiji den stejný jako předchozí a stejný jako ty předtím …Opatrně chodím po bytě abych nerušila naši atmosféru, občas se mlčky usměju nebo naopak mi spadne slza z obličeje …

Položím ruku na krbovou římsu a opatrně, abych s ničím nepohnula, si prohlížím fotky v rámečcích. V hlavě mi zní známá melodie jedné písničky a za chvíli si vzpomenu i na slova ….

I can't breathe
Until you're resting here with me
I won't leave
I can't hide
I cannot be
Until you're resting here with me …

Jak se ten text úžasně hodí… Až se tomu musím aspoň trochu usmát …

Oh I am what I am
I'll do what I want …

Lehnu si do postele a poslouchám šustění chladivého saténu … Ještě jednou se podívám kolem sebe. Vše tu je tak, jak bylo, když jsi odešel. Vlastně to bude jako bychom odešli spolu. Protože vše je přeci stejné. Jen já se trápila trochu déle, ale teď jdu za tebou …

Aspoň k něčemu jsou ty prášky na spaní …

I cannot be
Until you're resting here with me …
Autor Veru.nka, 04.09.2008
Přečteno 246x
Tipy 2
Poslední tipující: Vampyrella
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásné, jen piš propšíčtě buďto jako o "ní" nebo "já". Pak se to čtenáři plete ..

09.09.2008 19:47:00 | Vampyrella

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí