Zlomená křídla 5 - Tristain

Zlomená křídla 5 - Tristain

Anotace: Bestie...

Sbírka: Zlomená křídla

Měsíc již stačil ubýt v nov a opět dorůst v úplněk. Jedna noc za měsíc, kdy není bezpečné vycházet večer ven, protože venku řád krvelačná bestie.
Ellanor se plížila po celé Paříži v naději, že by spatřila někoho podezřelého. Neobjevila však nic převratného.
To Azrael věděl úplně vše od samého začátku, ale nesměl nic prozradit, proto se tvářil zaujat při hlasitém přemýšlení Ellanor, kdykoliv se večer potkali. Snad upírka nic netušila. Nebo ani nechtěla.
Tu úplňkovou noc se ale stala další vražda. Ellanor, když se to dozvěděla, byla vzteky bez sebe. Svalovala vinu pouze na svou osobu – vždyť mohla lépe hlídat. Anděl smrti jen mlčky přihlížel.

Druhý den ráno se v temném kanálu pod zemí probere mladý muž. Podle jeho bledé unavené tváře, strhaného výrazu a roztrhaných šatů vedle poznáte, že zažil krušnou noc. Jeho blond vlasy pokrývá nános bahna od včerejšího vyválení se v blátivé kaluži.
Namáhavě vstane, promne si oči a musí se přidržovat oslizlé stěny, aby vůbec nespadl. Hlava mu třeští, v očích cítí tlak a celým tělem mu pulsuje ostrá bolest.
Ano, minulá noc byla opravdu krušná.
Byl totiž úplněk a on je vlkodlak. Člověk měnící se v divokého a svobodného vlka.
Vlkodlak jménem Tristain.
Ovšem když se snaží, nemůže si na nic z předchozí noci vzpomenout. Jako poslední měsíce každý úplněk.
Ani ten divný pocit, že něco provedl, ho neopouští.
Rozhodne se, že se proplete bludištěm kanálů do své skrýše, kde se převlékne a dá do pořádku. Jeho štěstím je, že část kanálů, kde přibývá, nebývá zaplavena. Opláchne se a natáhne na sebe hnědé kalhoty a hnědý teplý rolák.
Ač nemá lidi rád a bojí se jich, i sebe, občas jen přeci musí vyrazit ven. Pro potravu, pro noviny. Hlad po úplňku j vždy nesnesitelný, takže spořádá doslova kila potravy.
Otevře poklop v odlehlé části Paříže, téměř na okraji, a rozhodne se nejprve vypravit pro noviny do nedaleké trafiky.
Snaží se být vždy v obraze. Při pročítání si nadpisů článků, si všimne jednoho dech vyrážející: KRVELAČNÁ BESTIE OPĚT V NOCI ŘÁDILA A ZABILA JEDNU MLADOU DÍVÍVKU. Zděsí se.
Krvelačná bestie.
Tak přeci přezdívají vlkodlakům. Nerozhlíží se kolem, už nic nechce kupovat a utíká pryč k poklopu do kanálu.
Bestie.
Utíká a vráží do lidí, ale toho si nevšímá.
V mysli má pouze jedno slovo.
Bestie.
Autor Wyrda, 05.09.2008
Přečteno 336x
Tipy 7
Poslední tipující: Ledová víla, Tempaire, Dark Angelus, Flow Calipso
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí