Píšu hříchy, ne tragédie - část 2.

Píšu hříchy, ne tragédie - část 2.

Anotace: Monička a Markétka se stěhují do Chicaga. Co bude s jejich kamarádstvím s Ryanem...?

Monička, Markétka a Ryan se spolu kamarádili dlouhých 5 let. Holkám bylo už 11, Ryanovi 13. Celých těchto 5 let Ryan musel snášet ponižování od svého bratra, že kamarádí s holkama. Bohužel této kapitole života odzvonilo. Holky se musely odstěhovat. Ryanovi nikdy neřekly proč... Jen mohl hádat. Ale nikdy se k pravdě nepřiblížil. Důvod stěhování bylo násilí vůči opačnému pohlaví ze strany děvčat. Holky se zastávaly jiných dětí, které byly šikanováné ostatními.
Z předměstí Las Vegas se obě rodiny odstěhovaly do Chicaga. Bydleli od sebe pouze dva bloky. Markéta a Monika spolu nadále chodily na stejnou základní školu, dokonce i na střední. Teď jim bylo 18 a měly čerstvě po maturitě. Po úspěšné maturitě. Rozhodly se svůj úspěch oslavit i s ostatními přáteli v Las Vegas. Na oslavu přišla hrozná spousta lidí. Ale dva kluci jim byli víc povědomí. Odhodlaly se a namířily si to přímo k nim. Najednou jim do cesty skočila jejich kamarádka Paulina „Jéé, Ahoj holky!“ pozdravila je svým pronikavým hlasem. „ Představím vám tady své dva kamarády, které jsem poznala na střední. Je jim už 20 a jsou fakt moc pěkní! Pojďte za mnou!“. Eh, ano, to byla celá Paulina.... A jaké překvapení je čekalo. Zavedla je přímo za těmi kluky, za kterými měly před chvílí Market a Monča namířeno. „ Ahoj kluci! “ pozdravila je Paulina. „ Chtěla bych vám někoho představit. Tohle jsou mé dlouholeté přítelkyně Monča a Market“. Tyhle dvě holky jim přišly dost povědomé... Navíc ta jména.... „ Moni, Marky tohle je Ryan a Brendon “ představila jim na oplátku kluky. Holkám čím dál víc vrtalo hlavou, kde ty dva viděly. Po vzájemných pozdravech a představeních je Paulina nechala o samotě. Když odcházela, ještě holkám pošeptala „ Oba jsou svobodní “ mrkla na ně a usmála se.
Chvíli nikdo nic neřekl, jen každý přejížděl očima po druhých. Brendon konečně toto ticho protrhl „ Neviděli jsme se už někde? Jste nám odněkud povědomé...“. Holky se jich na to chtěly zeptat také. Během rozhovoru, který vedli, zjistili, že se znají. Vždyť je to Ryan a Brendon z Las Vegas. Jako malé Brendona pořádně zbily. To byly časy. Vzpomněly si na Ryanův úkryt... Tento rozhovor trval mnoho hodin a hodně je sblížil.
Holky se taky dozvěděly, že už dva roky oba hrají ve skupině s názvem ''Panic! At The Disco''. Oslava končila téměř v ranních hodinách. Před tím než Monika a Markéta odešly do svého hotelu, Brendon a Ryan je pozvali do studia na zkoušku kapely, která má být za dva dny. Napsali jim adresu, kam se mají dostavit, rozloučili se a odešli.
Po cestě k hotelu se Monika rozplývala nad Ryanem, jak je úžasnej, chytrej, milej, sexy.... Market už to nemohla poslouchat. Ale dávno si všimla, že se jí Ryan líbí...
Markétě taky nebyl Brendon volný. Obdivovala jeho krásně vypracovanou postavu, sympatický vzhled, zajímavou povahu.. Monice se s tím nechtěla svěřit... Styděla se...
Když dorazily do hotelu, ještě se osprchovaly a šly spát. Monika Markétu ve spánku pořádně vylekala. Začala ze spaní vykřikovat jekési nesmysly. Nešlo jí rozumět. Žeby noční můra ? .... Kdo ví....
Spaly tak dlouho, až se vzbudily v den, kdy měly přijít do studia. Pořádně se vyfikly. Monča na sebe hodila červenou, šrafovanou pidisukni, černý top, který obepínal proporce její hrudi a balerýnky. Venku byla sice zima, ale co by neudělala pro ''jejího'' Ryana....
Market si na sobě dala taky záležet. Oblékla si kraťásky zakrývající minimum kůže a tílko, které si k tomu vzala, zakrývalo jen nejnutnější.
Autor Pingu&Panda, 19.09.2008
Přečteno 372x
Tipy 2
Poslední tipující: Andělská holka
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

:-D Hele, já jsem zmíněná v příběhu. Nj, ještě abyste na svoji nejsuprovější kamarádku zapoměli,že?

01.11.2008 15:09:00 | Andělská holka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí