pomsta z lásky

pomsta z lásky

Anotace: zkusil sem napsat krátky přiběh. Moc mi to nejde. tak to bude asi i zaroven posledni

Je krásná letní noc. Hvězdy na obloze svítí jak nikdy předtím.
Na skále sedí dívka a pevně svírá šátek v ruce
Jen se tak usmívá. Přemýšlí o dnešní noci. O událostech co se stali. Podívá se na svoji ruku od krve a pevně sevře šátek.
Jeětě před pár minutami byla dole ve městě. Čekala na pomsatu..
Na pomstu té holce, která zničila její lásku s Karin. Ano sem lesbicka, ale enstydim se za to.
Karin byla slabší povahy. Agáta si ji pořád dobírala, dělala ji naschvály. Ale naší lásku to nezničilo.
Vceča to ale přehnala. Nevím co přesně se v ten den stalo, ale má láska je mrtvá.
Prý údajně sebevražda. Skočila pod auto. Ale já vím, že Karin takova není. Teda nebyla.
Agáta už pomalu jde. Vystupuji před ní. Docela blbě se na mě ksichtí se slovy.. Ty blbá lesbičko, ted si na ade ty.
Já se jen pousmála. Vytáhla nůž.
To máš za karin. A s pocitem uspokojení ji zabila. nezapomenu na ten vyraz udivu :-))
Ted sedim už na té skále. Slyším policejni sirény.
Zvedá se.
Už jdu karin. Už budeme zase spolu. A skáče...
Autor nerousek, 20.09.2008
Přečteno 337x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Abych pravdu řekla moc se v tom nevyznám... A sama nemám spisovatelské ambice, ale možná by tomu pomohlo, kdyby tam nebyli ty pravopisné chyby.

28.09.2008 22:37:00 | Berekniké

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí