Nichts zu danken

Nichts zu danken

Anotace: Začátek. Tohle se po mně kdysi chtělo. Nebo spíš něco jinýho, já to pojala po svym. Nezařaditelný nedílo.

Škobrtnutí podpatku o nerovný povrch chodníku.
Nesnáším boty na podpatku!
Nesnáším šaty!
Nesnáším tanec!

A pozvání do hospody.
Nechceš to zatáhnout?
Ne díky. Ani slivku si nedám. Už nikdy tenhle příšernej vohoz!

A pak nuda jako obvykle. Že by přišel?
Přeci jen ve mně hrklo
Zkusim to, bude sranda. Zamilovaná až po ježka na hlavě. Půlka cigára zašlápnutá na zemi vyčítavě na mě kouká.
Sorry, Evičko-slimko, musim zpátky na parket. Balit kluky.

Pak se to stalo. Celej neuvěřitelnej večer.
Jeden tanec za druhym a po něm spousta dalších večerů.
Tančili jsme pořád, ne na parketě.
Ale bylo to úžasný. Byli jsme šťastný jak blechy.
Dlouho.

Jenže potom už jsme si nestačili. Já chtěla pryč, zoufale pryč. Tys chtěl spokojenej usedlej život. To nešlo. Milovali jsme se nesčetněkrát, ale jako by jedna pitomá buňka chyběla k dokonalýmu splynutí.
Ta částečka se zatoulala jinam, kam zoufale chtěla.

Ne vždycky většina zvítězí.

Stalo se hodněmoc věcí, chtěla jsem pokaždý znovu začít, znovu obnovit to, co bylo krásný, ale už není.
Teď už chápu, že to nejde.
Teď už nechci nic obnovovat, ikdyž to bolí.
Teď už jsem snad konečně vyléčená.
Vyléčená z naivity.
Autor Liss Durman, 20.09.2008
Přečteno 385x
Tipy 7
Poslední tipující: Herbert Dalloway, Lady Carmila, kryndy, Bíša
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

je to hodně osobní...hodně hodně hodně cítím s tebou...občas to nejde...

27.09.2008 20:30:00 | Lady Carmila

Je mi ctí tu být s Vámi:-D Ta křeč by se dala krájet. Já už jsem Ti napsala koment na Psancích, ale tady se cejtim taková jistější. Líbí se mi to víc, víc věcí tu vidím.

24.09.2008 23:35:00 | kryndy

!!Chci zas zase zpátky, ty svoje spodky!!

Tak je máš zpátky! :D:D
Jinak... Jo asi jsem trochu paranoidní nebo tak. Ale to je teď jedno. Navíc se to vztahuje k úplně jinýmu dílku...

21.09.2008 19:08:00 | Liss Durman

Tohle nemůžu normálně komentovat, protože bych se zřejmě jako obvykle utopil v patosu. Ale tak stejně… Asi už bylo řečený úplně všechno. Možná jen žes ten klobouk pochopila asi až moc tragicky, byl spíš takovej lehce podzimně náladovej. Všichni se berem až moc vážně. A jestli si mrcha? No já myslím, že o tom není nejmenších pochyb :DDD. PS: Děkuju za spodky a dva kapesníky.

21.09.2008 16:26:00 | Herbert Dalloway

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí