Zpátky k minulosti

Zpátky k minulosti

Anotace: Pokud se nikdy nesrovnáme s minulostí, pak budoucnost je předem prohraná...

Stála přede dveřmi a nevěděla jestli má zazvonit, nebo se má otočit a odejít. Nebyla si jistá jestli tu ještě bydlí. Nevěděla jestli je doma, jen ho prostě musela vidět. Urovnat si minulost před kterou utekla, ještě dřív než vkročí do budoucnosti.

Zazvonila a čekala….Najednou se otevřeli dveře a v nich stál on…. Hned jak ho uviděla všechno se jí vybavilo…Ta láska….ta bolest…Stál ve dveřích, koukal na ní a nemohl uvěřit..Pár minut bylo ticho, pak promluvil: „Kiky? Si to ty?“ Po zjištění že je to skutečně ona, jí pozval dál.. Šla za ním pomalu do obýváku, nic se u něj nezměnilo. Zatímco šel udělat kafe, ona si sedla na gauč.Oba mlčeli, nevěděli co říct… Myslela si že to bude v pohodě, vždycky si měli o čem povídat,ale teď? Po těch letech se všechno změnilo… Tak seděla tiše a vzpomínala na jejich poprvé zrovna na tomhle gauči. On stál v kuchyni a nevěděl co si myslet… Neviděl jí tolik let… A přece jí poznal, zkrásněla,ale ten její úsměv, do kterého se zamiloval, jí zůstal.. Přinesl kafe a sedl si vedle ní… Pak se rozpovídali… Bavili se o jeho práci, o tom jak se měla v NY…Jen o nich nemluvili…. Jak rád by jí řek, že jí to sluší, jak rád by jí zase políbil… Ale něco mu bránilo…možná ty roky, co se neviděli…

Asi po hodině se zvedla a že bude odcházet…Šel jí vyprovodit ke dveřím, rozloučili se a ona odchází…... „Nemůžu na tebe zapomenout…“ zavolal za ní…. Byl to jako blesk z čistého nebe…Zastavila se a pomalu se otočila… Pomalým krokem se vrátila k němu a naposled ho políbila… „ Nikdy na tebe nezapomenu…. Jednou sem ti řekla že tě budu vždycky milovat…“ slzy se jí zaleskli v očích…. chtěl jí políbit znova,ale to už mu nedovolila…
„ Miluju tě“ stál naproti ní a koukal se jí do očí jako kdysi …. „Já se budu za měsíc vdávat….Promiň“ nechala ho tam stát a se slzami utekla….

Procházela se parkem a přemýšlela…. Dělá dobře že se chce vdávat…? Miluje ho? Pak si vybavila tu bolest… On byl ten důvod proč opustila rodinu, přátelé a školu a odjela do NY… Teď po sedmi letech musí začít znova a ne s nim… On byl ta velká láska, na tu se nezapomíná… Ale je to minulost… Teď má před sebou nový život….A zítra jdou přece vybrat prstýnky…
Autor niky x), 21.09.2008
Přečteno 267x
Tipy 7
Poslední tipující: Nevermind, Anežka, Anitta, Amelieee
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí