Konec ...

Konec ...

Anotace: Zemřít ... těžká volba, ale ona neměla, co ztratit. Je to stará povídka a myslím, že je to něco jiného, než obvykle.

Seděla, ruce křížem na kolenou a myslela na to, co z ní bude. Co z ní bude? A právě ona tady teď sedí na lavičce v čekárně. V tom okamžiku se otevřou dveře a z nich vyleze sestřička. "Taťána Jandusová", probere Táňu její jméno, které z úst sestry vyšlo. Ruce táhla podél těla a tvářila se jako před smrtí. Které už se ale taky nebála...Vešla do ordinace a dívala se doktorovi přímo do tváře. A najednou ho poznala...Přes všechen ten smutek a bolest poznala jeho tvář...tvář toho, kdo jí tak ublížil, kdo jí zranil a ... a tohle provedl. "Co tady chceš? Řekl jsem ti, že je konec!" vybouchne Tomáš. Táňa chvíli mlčela. Jakoby ztratila řeč a dál přemýšlela, co mu má říct. "Jdu k tobě na vyšetření." Řekla pravdu. I když ne celou. Tomášovi skoro spadne čelist. "To jako proč?Ty už sis našla náhradu, co ty děvko!?" Táňa tohle sice neměla v úmyslu, ale nechtěla Tomášovi říct pravdu. Co by pak dělala? Svobodná matka ... "Asi. Jinak bych nebyla pozitivní." Pohledem se zavrtává do země. "Takovéto pacienty neberu. Musíš mít průkazku. "Táňa se divý,jak je Tomáš hloupý, že čekal, že průkazku mít nebude. Chodila k němu často. Původně chtěla průkazku vytáhnout, ale pak jí něco napadlo. "Tak to nemůžu do kabinky..."Tomáš se zděsí. "Vypadni!" Zařve na ni. Táně dojde trpělivost. Tahle hra jí již nebaví ... "Jak chceš." Řekne a konečně se mu koukne do obličeje. Ovšem Tomáš nevěděl, že to myslí doslova. Táňa se dívala na jediné okno v celé místnosti. Bylo velké, možná větší než ona sama. Nebude jí to líto, jelikož kouří, pije, propadá, má zlomené srdce či ho vůbec nemá a je těhotná. Stoupne si před okno a otočí se. "Ahoj,tak já mizím." Celé tělo uvolní a nakloní se dozadu. Naposledy se zamyslí, jestli to je to, co opravdu chce. Ano. Je. Okno se roztřískne a Táňa letí...Tomáš se rychle zvedne ze židle. Co asi tak čeká?Viděl Táňu na chodníku, pořezanou celou od krve.Táňa, ale ještě oči nezavřela...naposledy se pokusí říct Tomášovi sbohem. Tomáš, ale panikaří. Co s ním bude? Nikdo nesmí zjistit, jak to bylo! Policii nahlásil, že se prokázalo, že je těhotná a ona vyskočila z okna. Pitva,ale prokázala, že Tomáš lhal...Nebyla těhotná a Tomáš jí ani nezapsal.Považovali to za vraždu. A vražda to i byla...Tomáš jí k tomu donutil...Podíval se na nebe a tam jí viděl. Spiklenecky se na něj dívala a její pohled naznačoval "máš to horší než já".
Autor BoOBee, 23.09.2008
Přečteno 358x
Tipy 10
Poslední tipující: N.Ryba, Cristinne, Bloodmoon, Fog, Brontoška, R., Andělská holka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ahoj, já bych ani neřekla, že byly ty pasáže nějak extrémně přehnané, to už jsem na Literu narazilana větší výstřednosti...
Každopádně, na tvůj věk, je to dost dobré, alespoň pokud můžu já soudit...
Jen místy byly trochu šroubované věty a někde jsem narazila na hrubku, ale to se stane :)
Hodně zdaru a díky za koment,
Cris

25.09.2008 18:30:00 | Cristinne

Ahoj, no na to, že je ti teprve dvanáct je to dost dobrý výkon. Celkem dobré, ale nelíbila se mi ta pasáž, kdy se obrátí a vyskočí z okna a on nic neudělá. A to jak řekne: "Tak já mizím" a vyskočí je přehnané . Ale říkám, piš dál a bude z tebe profík :)

23.09.2008 18:22:00 | Andělská holka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí