Milovat ostatní

Milovat ostatní

Anotace: XXX

Někdy jsem si nemyslel, že budu vystrašený. Vždy jsem cítil, že jsem zamilovaný. Ale na tohle jsem někdy nebyl připravený. Cítím se, jako bych vše nechával jít. Možná ne. Snažil jsem se všechno dát. Je to jediné, co mám. Někdy je po celou dobu tma. A nikdy není slovo možná. Nikdy, za celý ten čas. Nikdy. A stěhuji se na jiné místo. Musím se přestěhovat, protože to cítím v srdci. A tak cesta začíná. Někdy vím, že jsme sám. Ten zvuk stroje, který fungoval. Melodie, když ti volám a jasným hlasem řeknu: „můžeš mi ji dát k telefonu?“ Jsou to jen takové maličkosti. Viděl jsem všechny vaše zvyky a jsem tím, kdo vás děla kým chcete být. A do nedávna jsem nikdy nezpozoroval, jak vypadají ostatní. Jak rádi si povídají a pomáhají. Jací byli. Možná svět není růžový, ale musíme bojovat a své sny. Nevidět pouze stejné lidi, ale milovat i ostatní.
Autor Breg, 26.09.2008
Přečteno 288x
Tipy 2
Poslední tipující: něžnost-sama
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

No ha nebo he to je celkem jedno. Ale priste byses mohla prekonat a napsat neco normalniho...co ty na to? THX!!!

28.09.2008 10:48:00 | Breg

zvlastni...

27.09.2008 23:55:00 | něžnost-sama

teda kecy.. má to ten samý význam jako předchozí "Ha.."

26.09.2008 16:37:00 | fialová

He.. -že by to samé??

26.09.2008 16:36:00 | fialová

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí