Strom přátelství

Strom přátelství

Anotace: 2dílný příběh o přátelství, které v podobě břízky rostlo po devět let, ale rozpadlo se na střední škole.Bohužel je to můj příběh..skutečný, jinak popsaný v jiné os. Poslední, co chci své kamarádce zdělit:Přečti si to a zkus odhadnout jak jsi mě zklamala.

Každý den se vracel k ní. Tichý šum listí mu pronikal do mysli ikdyž zrovna u jejího kmenu nebyl. Vždy po škole jeho první kroky vedly k břízce, tam si sedl a uklidňován jejím zpěvem viděl věci, co jindy přehlížel.
Nikdy však neviděl nic zvláštního, na co čekal, a tak se vždy vrátil domů. Břízku sám zasadil, když šel do první třídy. Chodil k ní každý den díval se jak roste.
Zpočátku byl netrpělivý- Vyhlížel každý lístek a zdálo se mu to příliš dlouhé. Stromek s dalšími roky zesílil a on se na něj díval déle a častěji. Znal každý lístek,
větévku, záhyb v kůře.
A právě zítra ji má opustit... Bojí se, že jí někdo ublíží, že snad, až se vrátí, tu už nebude.
Dívá se na ten nádherný strom a chtěl by si jej
vzít s sebou, ale bude si jej muse uchovat jen v paměti.
Naposledy přejede prsty po kmeni a s rozechvělým srdcem se otáčí. Zvolna kráčí pryč, ale nohy jakoby se mu lepily v bahně.
Doma si dobalí věci a kráčí k vlakovému nástupišti.
S převelkým hvízdáním přisupí vlak, nevnímá hluk a těsně před zapískáním rozhodčí ještě jen taktak naskočí
dovnitř.
Autor Mikelessy, 10.10.2008
Přečteno 274x
Tipy 2
Poslední tipující: Káňátko
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Tvá povídka se mi moc líbí, nebot tento styl je mi velice blízký.Mám ráda metafory v povídkách..

10.10.2008 19:30:00 | Káňátko

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí