Měsíc

Měsíc

Anotace: Měsíc

Byl krásný podzimní den a na nebi ještě svítil měsíc s hvězdami.Lucie vyšla a uviděla tu nádheru,ale nemohla se dlouho dívat,protože spěchala do školy.Vyšla na kopec a tam na ní čekala její kamarádka."Ahoj prozdravily se."
Šly táhlou dlouhou ulicí, světla poblikávala a v okamžiku kdy se už rozetmívalo zhasla.Když obě dve kamarádky byly na vlakovém nádraží ze zatáčky slyšely vyjíždějící vlak bylo jim to divné,protože měl jét až za 10 minut.Vlak projel velikou rychlostí."Co se děje pomyslely si."Až přijel ten správný vlak nasedly do něj,ale nikdo tam nebyl bylo jim to divné,prázdniny nejsou.Najednou se otevřely dveře ,ale nikdo v nich nebyl lekly se."Musíme se z toho to vlaku dostat ven."řekly nastejno.Ale nepodařilo se jim to.Lucie si psala poznámky,kdyby se jim něco stalo tak,aby to někde alespoň vyšetřil.A v zápětí,když dopsala poslední větu narazil vlak do něčeho a obě v tu chvíli byly na místě mrtvé.Po týdnu se to začalo vyšetřovat,v té době kdy jel předpokládaný vlak podle zápisků Lucie bylo nemožné,protože nikde neměli o tom to vlaku ani zálisek.A tak hledali a vyšetřovali.Až jednoho dne se zjistilo,že ten to vlak ,který jel byl vlakem duchů,nikdo tomu nechtěl však věřit.Ale jeden muž ano.Bádal až zjistil ,že se v tomto vlaku zabilo deset lidí i s řidičem vlaku přesně v tuto dobru a den .A mohly je vysvobodit jen dvě dívky jedla hodná a druhá jiná.A tak se stalo a od té doby už se nikdy neobjevil tento vlak.
Autor delfinka1710, 27.10.2008
Přečteno 240x
Tipy 3
Poslední tipující: SZN
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí